کره جنوبی مهد تکواندو جهان است/ تکواندوکاران پیشگام در عرصه ورزش هستند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کیم سونگ هو سفیر کره‌جنوبی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره از مسابقات جام فجر آقایان اظهار کرد: جا دارد از مسئولین و برگزار کنندگان این رقابت‌ها به ویژه از سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ایران بابت تمام زحمت‌هایی که برای برپایی این رقابت‌ها متحمل شده اند تشکر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کیم سونگ هو سفیر کره‌جنوبی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره از مسابقات جام فجر آقایان اظهار کرد: جا دارد از مسئولین و برگزار کنندگان این رقابت‌ها به ویژه از سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ایران بابت تمام زحمت‌هایی که برای برپایی این رقابت‌ها متحمل شده اند تشکر و قدردانی نمایم و بسیار مفتخرم که بنده را در این مراسم دعوت کردند.

وی افزود: جای سپاس و قدردانی دارد از شرکت کنندگان مسابقات جام فجر که از هیچ تلاش و کوششی جهت شرکت دریغ نکردند و سرسختانه برای هدف خود جنگیدند.

سفیر کره جنوبی با بیان اینکه کشورش مهد تکواندو جهان است، خاطرنشان کرد: جا دارد از  تکواندوکارانی تشکر کنم که این رشته را در سطح جهان گسترش دادند و امروزه به عنوان یک ورزش جهانی در سطح دنیا تعریف شده است و همچنین امیدوارم در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر رقابت‌های جذابی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه ورزش تکواندو بسیار گیرا و جذاب است تصریح کرد: تکواندو ورزش جالبی است و همان طوری که شاهد هستید تمامی رشته های ورزشی جهت مقاوم سازی بدن موثر است بلکه تکواندو هم به همین منوال می باشد و برای سرسختی بدن و همچنین ذهن و روان موثر است.

کیم سونگ هو در ادامه اظهار کرد: تکواندو باعث می شود شما خوش رفتار باشید و در ارتباط با دیگران مهربان تر و با سعه صدر بالاتری عمل کنید.

سفیر کره جنوبی در پایان گفت: تکواندو موجب آن می شود شما با تلاش و کوششی که دارید از تواضع و فروتنی خاصی برخوردار باشید و همچنین احترام به خود و دیگران را سرلوحه کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/ فرزانه حسنی