‌افتتاح‌ پروژه‌های ورزشی مازندران با حضور گودرزی/بازدید وزیر از پروژه‌های ۱۰ ساله + عکس

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به مازندران جهت بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی هفته دولت دقایقی قبل وارد مازندران شد و کار خود را از آمل آغاز کرد.   به گزارش مازند اسپرت ، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به مازندران جهت بازدید و افتتاح […]

12223محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به مازندران جهت بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی هفته دولت دقایقی قبل وارد مازندران شد و کار خود را از آمل آغاز کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به مازندران جهت بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی هفته دولت دقایقی قبل وارد مازندران شد و کار خود را از آمل آغاز کرد.

گودرزی از پروژه بزرگ سالن ورزشی ۱۰ هزار نفری کاله مازندران بازدید کرد.

این سالن ورزشی که با پایان عملیات زیرسازی پیشرفت خوبی دارد توسط بخش خصوصی اجرایی شده و نخستین سالن ورزشی مجهز و سرپوشیده با گنجایش ۱۰ هزار نفر تماشاگر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور است.

وزیر ورزش را در این سفر حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری همراهی می‌کنند.

مسئولان آملی سعی دارند پس از بازدید از سالن ورزشی ۱۰ هزار نفری کاله، وزیر ورزش و جوانان از استادیوم ۵ هزار نفری شهید چمران بازدید داشته باشد.

عملیات ساخت این استادیوم ورزشی حدود ۱۰ سال به طول انجامیده و هم‌اکنون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل و ساخت آن را برعهده دارد.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک‌روزه خود به مازندران در آیین افتتاح راه روستایی سرخ‌رود به محمودآباد و بهره‌برداری از هتل ماهان سرخ‌رود شرکت می‌کند.

علاوه بر دیدار گودرزی با مسئولان ارشد مازندران به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت، وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری شرکت می‌کند و با خانواده شهدا در مرکز مازندران دیدار دارد.

گودرزی در برنامه پایانی سفر به مازندران در برنامه زنده تلویزیونی شبکه تبرستان شرکت کرده و به بیان مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در سال جاری می‌پردازد.

 

وزیر ورزش و جوانان:سهم مازندران از اعتبارات ملی آینده بیش از ۱۰ میلیارد تومان است
 

وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم مازندران از اعتبارات ملی و استانی آینده بیش از ۱۰ میلیارد تومان است که با تخصیص اعتبار در آینده محقق می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت، محمود گودرزی صبح امروز در حاشیه سفر به این شهرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال اعتبارات عمرانی قابل توجهی به دلیل محدودیت تامین به پروژه‌ها اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری در کل کشور که منجر به اختصاص نیافتن اعتبارات عمرانی قابل توجه به وزارت ورزش شد، افزود: در مازندران هم از پروژه‌های نیمه‌تمام بازدید و در روند فعالیت آنها قرار گرفتیم.

گودرزی در مورد پروژه ماهفروجک و پیست دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: از پیست دوچرخه‌سواری این استان بازدیدی داشتم که کار ارزشمند و ملی است و برای آن اعتبارات کافی پیش‌بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص‌های اعتباری در آینده به وزارت ورزش و جوانان بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در مازندران شدت می‌یابد.

وی در پایان گفت: سهم مازندران از اعتبارات ملی آینده بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

 

وزارت ورزش دست بخش خصوصی را می‌فشارد/ به دنبال کاهش تصدی‌گری دولت هستیم
 

به گزارش مازند اسپرت،محمود گودرزی صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان آمل در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: از سیاست‌های محوری و اصلی دولت تدبیر و امید واگذاری امر مردم به مردم است.

وی افزود: دولت یازدهم کاهش تصدی‌گری دولت را در نظر دارد زیرا واضح است که بخش خصوصی در امر ورزش باید تقویت و حمایت شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه واگذاری امر مردم به مردم با ورود موسسات، نهادها، بخش خصوصی، خیران و مردم به صورت حقیقی و حقوقی مطرح می‌شود، اظهار کرد: این امر می‌تواند به دولت کمک بسیار زیادی کند.

این مسئول با بیان اینکه دولت در برداشتن بارهای زیاد ساخت‌وساز و سازندگی توانمند نیست، تصریح کرد: باید بخش‌های خصوصی با ورود خود در استان‌ها به توسعه استان و بالندگی ورزشی کمک کنند تا در نهایت به توسعه و آبادانی کشور محقق شود.

گودرزی با اعلام اینکه وزارت ورزش دست بخش خصوصی را به گرمی می‌فشارد، گفت: این بخش در وزارت ورزش تقویت و حمایت می‌شود هرچند در مازندران هم خیران بزرگ و بخش خصوصی‌های فعال در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، یادآور شد: در مدت دو سال عمر دولت همت خوبی در مازندران برای جذب بخش خصوصی انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با ورود در زمینه ورزش توانمند بوده است و نتایج خوبی کسب کرده است.

 

بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه نیمه‌کاره استادیوم شهید چمران آمل
 

به گزارش مازند اسپرت، محمود گودرزی صبح امروز در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران از پروژه بزرگ و نیمه‌کاره ورزشی استادیوم شهید چمران آمل بازدید کرد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، ربیع فلاح استاندار و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این بازدید گودرزی را همراهی کردند.

وزیر ورزش و جوانان که در هفته دولت برای بازدید و افتتاح پروژه‌های مازندران وارد این استان شد در نخستین گام از پروژه بزرگ چند منظوره کاله مازندران دیدن کرد و از روند فعالیت اجرایی آن مطلع شد.

گودرزی در بازدید از قدیمی‌ترین و طولانی‌ترین پروژه نیمه‌کاره آمل گفت: استادیوم شهید چمران شهرستان آمل قدمت زیادی دارد و باید پیشرفت زیادی را در این پروژه شاهد بود.

وی با ابراز تاسف از عدم تکمیل و نیمه‌کاره بودن عملیات اجرایی پروژه خواستار رسیدگی بیشتر آن شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: آمل در زمینه ورزش از شهرهای شاخص است و باید توجه زیادی به پروژه‌های نیمه‌کاره آن شود همچنین گزارش‌های لازم پیشرفت فیزیکی، نحوه عملیات و مشکلات حقوقی آن به وزارت ورزش و جوانان ارائه شود.

به گزارش مازند اسپرت،، عملیات بازسازی و ساخت استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری شهید چمران حدود ۱۰ سال گذشته آغاز شد و با مشکلات مختلف بودجه و حقوقی مواجه است.

هم‌اکنون این پروژه با گذشت چندین سال پیشرفت فیزیکی خاصی نداشته و نیازمند حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران استانی است.