وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح کدام پروژه به مازندران خواهد آمد!؟

هفته دولت ؛ هفته ای بی ثمر برای مازندران: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح کدام پروژه به مازندران خواهد آمد؟ مازند اسپرت : در خبرها داشتیم که وزیر ورزش و جوانان در هفته دولت به مازندران خواهد امد سوأل اینست که ما چند طرح و پروژه ورزشی را در هفته دولت در مازندران مورد […]

هفته دولت ؛ هفته ای بی ثمر برای مازندران:

وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح کدام پروژه به مازندران خواهد آمد؟

2525333مازند اسپرت : در خبرها داشتیم که وزیر ورزش و جوانان در هفته دولت به مازندران خواهد امد سوأل اینست که ما چند طرح و پروژه ورزشی را در هفته دولت در مازندران مورد افتتاح خواهیم داشت ؟ چند پروژه ورزشی را مورد بازدید قرار خواهند داد ؟ برای بررسی کدام امور ورزشی به مازندران خواهند آمد / شاید هم به جهت اینکه ما در لیست اعزام وزیران در هفته دولت جلوی نام مازندران هیچ وزیری اعلام نشده وزیر ورزش و جوانان را برای رفع تکلیف فرستادند؟!

البته این طرح ها و پیشنهادات و برنامه سفر وزیران به مازندران برای اولین بار نبوده و نیست و نخواهد بود که این گونه وزیران را برای بازدیدها و … به مازندران اعزام می کنند . چند سال قبل برای افتتاحیه مجتمع دامداری در غرب استان وزیر ورزش و جوانان رفته بود برای افتتاحیه سالن کشتی جویبار وزیر جهاد کشاورزی آمده بود وزیر جهاد در همان مراسم اظهار داشت : هیچ سوألی در رابطه با ورزش نپرسید که بنده تنها مأمور به این هستم برای قیچی زدن روبان افتتاح طرح به اینجا آمده ام . البته جای تعجب نیست که وزیر ورزش و جوانان نیز برای افتتاح پروژه های کشاورزی دامداری و باغداری به مازندران بیاید زیرا ما پروژه ورزشی برای افتتاح نداریم و این را باید به حساب هنر استاندار نمونه مازندران بگذاریم .