رئیس هیئت شمشیربازی مازندران: عدم حمایت اسپانسر انگیزه را از ورزشکاران گرفته است

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران گفت: عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار تا حدودی انگیزه را از ورزشکاران جوان گرفته است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علی رمضانی بعد از ظهر امروز پس از انتخاب مجدد در ریاست هیئت شمشیربازی مازندران اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه هیئت شمشیربازی در چهار سال آینده کشف استعداد و نخبه ورزشی […]

225252رئیس هیئت شمشیربازی مازندران گفت: عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار تا حدودی انگیزه را از ورزشکاران جوان گرفته است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی رمضانی بعد از ظهر امروز پس از انتخاب مجدد در ریاست هیئت شمشیربازی مازندران اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه هیئت شمشیربازی در چهار سال آینده کشف استعداد و نخبه ورزشی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه برای توسعه و شکوفایی رشته شمشیربازی با همکاری دیگر همکاران کارهای خوبی صورت گرفت، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، تعامل با فدراسیون و دستگاه ورزش به ویژه پیشکسوتان، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربی‌گیری و داوری از دیگر برنامه‌های صورت گرفته برای موفقیت این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران اخلاق‌محوری ورزشکاران را سرلوحه این هیئت اعلام کرد و ادامه داد: در کنار قهرمانی، همگانی‌ کردن رشته شمشیربازی در بین خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های مهم هیئت است.

رمضانی با اشاره به تشویق و ترغیب این ورزش در بین جوانان، بیان داشت: ظرفیت خوبی در رشته شمشیربازی در سطح استان مشاهده می‌شود که عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار تا حدودی انگیزه را از ورزشکاران جوان گرفته است.

وی از حضور شش ملی‌پوش مازندرانی در رده‌های مختلف تیم ملی شمشیربازی خبر داد و گفت: تیم‌های مازندرانی در مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور با درخشش خود سبب افتخارآفرینی استان در سطح کشور می‌شوند.