رقابت هفت کشتی گیر مازندرانی در مسابقات جهانی آمریکا

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ۲۰۱۵ جهان در آمریکا ۷ کشتی گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشورمان به روی تشک می روند   به گزارش مازند اسپرت ؛ مسابقات کشتی آزاد وفرنگی بزرگسالان قهرمانی ۲۰۱۵ جهان که طی روزهای ۱۶ تا ۲۱ شهریور در شهر لاس و گاس آمریکا برگزار می شود، […]

12455در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ۲۰۱۵ جهان در آمریکا ۷ کشتی گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشورمان به روی تشک می روند

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ مسابقات کشتی آزاد وفرنگی بزرگسالان قهرمانی ۲۰۱۵ جهان که طی روزهای ۱۶ تا ۲۱ شهریور در شهر لاس و گاس آمریکا برگزار می شود، ۷ کشتی گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به روی تشک می روند.


مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ۲۰۱۵ جهانی آمریکا که گزینشی ۲۰۱۶ المپیک نیز محسوب می شود، ۵ کشتی گیر در رشته آزاد و ۲ کشتی گیر در رشته فرنگی از مازندران حضور دارند.

بهنام احسان پور در وزن ۶۱ کیلوگرم ، سید احمد محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، عباس طحان و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به عنوان ۵ کشتی گیر آزادکار مازندرانی در این رقابت ها هستند.

همچنین محسن حاجی پور در وزن ۵۹ کیلوگرم و قاسم رضایی در وزن ۹۸ کیلوگرم به عنوان ۲ کشتی گیر فرنگی کار مازندرانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ آمریکا هستند.