جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی شهرستان ساری برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش مازند اسپرت ؛ جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی شهرستان ساری در حالی در حسینیه قدسیه با حضور مربیان ، پیشکسوتان و جمعی از علاقمندان کشتی با قرائت قرآن مجید و مولودی خوانی به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) توسط نوری برادر سردار شهید نوری برگزار شد که شعبان وفایی نژاد تویه […]

5754545به گزارش مازند اسپرت ؛ جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی شهرستان ساری در حالی در حسینیه قدسیه با حضور مربیان ، پیشکسوتان و جمعی از علاقمندان کشتی با قرائت قرآن مجید و مولودی خوانی به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) توسط نوری برادر سردار شهید نوری برگزار شد که شعبان وفایی نژاد تویه درواری عضو هیئت رئیسه این انجمن در سخنانی با اشاره به درخشش چشمگیر کشتی گیران ساروی در مسابقات اخیر ، گفت: اهداف این انجمن تنها حمایت از کشتی شهر ساری و تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان است و تشکل مذکور به هیچ عنوان به دنبال فعالیت های سیاسی و انتخاباتی نخواهد بود . وی افزود : حضور داوطلبان انتخابات به عنوان مهمان در جلسات انجمن پیشکسوتان کشتی ساری به مفهوم تأئید و یا رد هیچ شخصی نیست و ما به همه آنها احترامی یکسان گذاشته و مقدم همه آنها را گرامی میداریم .

این پیشکسوت کشتی استان مازندران از عملکرد هیئت کشتی مرکز استان کسب عنوان نایب قهرمانی کشتی باشگاههای کشور و نایب قهرمان لیگ نوجوانان را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد : به حمدالله کشتی مازندران روی نوار موفقیت گام بر می دارد و امیدواریم با وحدت و همت مضاعف مسئولین امر این روند را با کسب افتخاراتی افزون برآنچه کسب شده ، شاهد باشیم .

 

محمدی کیادهی : در انتخاب رئیس هیات کشتی کارشناسی صورت نگرفته است

عضو شورای اسلامی شهر  با اشاره به اینکه متأسفانه در کمک به کشتی ساری تا حدودی کوتاهی شده است ، گفت: گاهاً روند و روش انتصاب در هیئت های ساری نه تنها مشکلی را مرتفع نمی کند بلکه خود مشکل آفرین می شود .

محمد حسن محمدی کیادهی در جلسه انجمن پیشکسوتان کشتی  ساری گفت: مهدی عبوری شهردار و اعضای شورای شهر در حمایت از ورزش این شهر به خصوص رشته پرطرفدار کشتی هرآنچه در توان داشته اند را به کار بستند.

این عضو شورای شهر معتقد است که در انتصاب رئیس هیئت کشتی ساری خوب درست نشده و می گوید : باید فردی در این جایگاه قرار می گرفت که فرصت کافی برای احیا و رسیدگی به امورات کشتی ساری را می داشت .

محمدی کیادهی رویکرد مثبت شهرداری را در حمایت از کارهای فرهنگی و ورزشی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : به حمدالله جامعه ورزشی و فرهنگی شهر عملکرد شهردار و شورای شهر را مثبت می دانند .

عضو باسابقه ی شورای شهر ساری عملکرد درخشان کشتی گیران ساروی و مازندرانی را در مسابقات مختلف مورد قدردانی خود قرار داد و یادآور شد: مسئولین هیئت کشتی ساری باید برای این مهم پیگیری های بیشتری را به خرج دهند.

محمد حسن محمدی کیادهی در پایان ضمن ادای احترام مجدد به همه پیشکسوتان ورزشی به خصوص مربیان و پیشکسوتان کشتی ساری ، برای بهبود وضعیت جسمانی حسن وقایعی – حبیب الله الطافی و عبدالحمید باقری آرزوی سلامتی کرد .

 

1

2

3

4

5

6

7

8