رئیس هیات جودو مازندران خبرداد :برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی ساحلی کشور در نور

رئیس هیئت جودو مازندران گفت: مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی مازندران در شهرستان نور برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ مجتبی قدمی با اشاره به حضور تیم‌های کشوری در مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی استان ششم شهریور در شهرستان نور برگزار […]

4رئیس هیئت جودو مازندران گفت: مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی مازندران در شهرستان نور برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ مجتبی قدمی با اشاره به حضور تیم‌های کشوری در مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت مسابقات کوراش ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی استان ششم شهریور در شهرستان نور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوی آمادگی تیم کوراش مازندران به منظور انتخاب نفرات برتر تیم مازندران در قهرمانی کشور خبر داد و افزود: این اردو در روز ۳۰ مرداد در ساحل پلاژ میدان امام خمینی (ره) شهرستان نور برپا خواهد شد.

رئیس هیئت جودو مازندران با اشاره به برگزاری یک‌دوره کلاس داوری درجه سه کوراش در استان، بیان داشت: در صورت به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان، این دوره در روزهای چهارم تا ششم شهریور همزمان با مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان نور برگزار می‌شود.

قدمی در پایان گفت: متقاضیان تا دوم شهریور فرصت دارند برای حضور در کلاس داوری درجه سه کوراش برای ثبت‌نام به هیئت جودو مازندران مراجعه کنند.