مودریچ: حضور چند رئالی در تیم سال کیفیت به خاطر زیدان است

ستاره کروات رئال مادرید به ستایش از زین الدین زیدان پرداخت و نقش او را در حضور چند رئالی در ترکیب تیم سال ستود. به گزارش مازنداسپرت ؛ مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۶ در زوریخ سوئیس برگزار شد. لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید در ترکیب بهترین ها قرار داشت. او گفت: […]

لوکا مودریچ

ستاره کروات رئال مادرید به ستایش از زین الدین زیدان پرداخت و نقش او را در حضور چند رئالی در ترکیب تیم سال ستود.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۶ در زوریخ سوئیس برگزار شد. لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید در ترکیب بهترین ها قرار داشت.

او گفت: مهم برای من دست یافتن به موفقیت های گروهی است. عنوان های فردی برای من زیاد اهمیت ندارد. به همین خاطر است که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌هایم را برای تیمم به نمایش بگذارم. تلاش زیاد من در ترکیب رئال باعث شد تا جزو بهترین ها باشم. این برای من بسیار خوشحال کننده است.

مودریچ ادامه داد: قرار گرفتن در ترکیب ۱۱ نفره ۲۰۱۶ احساس بسیار خوشحال کننده ای به من داده است. این نشان می دهد وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادم. شب زیبایی برای همه ما رئالی‌ها بود. رونالدو بهترین بازیکن جهان شد و چند بازیکن از رئال در ترکیب بهترین ها بودند. این کیفیت بالای رئال را نشان می دهد.

ستاره رئال مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از زیدان پرداخت و گفت: زیدان سال فوق العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت. او در شرایطی سخت هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت اما توانست کشتی در حال غرق شده رئال را نجات بدهد و آن را به ساحل آرامش برساند. بدون شک او شایسته این سخنان من است./ایسنا