افتتاح باشگاه پرورش اندام هدف در رامسر

باشگاه پرورش اندام هدف با مدیریت حسین سلملیان و مربیگری احسان پورعلی با حضور جمعی از مسئولین شهری و ورزشکاران افتتاح شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رئیس پرورش اندام و بدنسازی شهرستان رامسر در آئین افتتاحیه باشگاه هدف ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای ترود دالخانی و تبریک بابت راه‌اندازی این باشگاه، اظهار داشت: حسین سلملیان از بدنه پرورش اندام رامسر است و با توجه به فعالیت در باشگاه های متعدد، استقلال کاری وی تبریک می گویم.

دکتر علی امینی شاد افزود: حسین سلملیان دارای شاخصه های اخلاق حرفه ای می باشد و همانطور که از نام باشگاه نیز پیداست، بزودی این باشگاه هدف علاقه مندان می گردد.

وی ادامه داد: مدیریت حسین سلملیان و مربیگری احسان پورعلی باعث رونق و افزایش نقش پرورش اندام و بدنسازی در رامسر می شود و نشاط، پویایی و سلامت را در پی خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر در ادامه عنوان کرد: باشگاه ورزشی هدف با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش پرورش اندام با مدیریت حسین سلملیان و مربیگری احسان پورعلی از قهرمانان و افتخارات رامسری این رشته در شهرستان می باشد.

نیما علی رمجی ضمن تشکر از مدیران باشگاه‌ها، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رامسر، رئیس و اعضای هیئت پرورش اندام و بدنسازی که در گسترش و همگانی کردن ورزش نقش بسزایی را ایفا کردند، گفت: از تعداد ۵۲ باشگاه ورزشی در شهرستان رامسر، ۱۲ باشگاه در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ویروس کرونا آسیب های زیادی را به جامعه ورزشی و مخصوصا بخش خصوصی وارد نموده که امید است باشگاه ها از بسته های حمایتی و تسهیلات بانکی دیر بازده دولت بهره مند شوند.

علی رمجی گفت: افتتاح باشگاه پرورش اندام هدف ایجاد ظرفیت جدیدی در ورزش رامسر می باشد که می توان با توجه به بخش قهرمانی و پر کردن اوقات فراغت جوانان آسیب و ناهنجاری های اجتماعی را قطع نمائیم تا جامعه ورزشی در این راستا نقش آفرین باشد.

وی افزود: باشگاه هدف با افزایش سرانه ورزشی شهرستان رامسر نمود قهرمانی رشته های پرورش اندام و بدنسازی را در پی خواهد داشت.

حسین سلملیان مدیریت باشگاه پرورش اندام هدف با تقدیر از حضور در مراسم افتتاحیه، از خانواده، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رامسر، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیئت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان رامسر، دوستان عزیز و احسان پورعلی که در راه اندازی باشگاه یار و همراه وی بودند، تشکر نمود.

باشگاه پرورش اندام و بدنسازی هدف با مربیگری احسان پورعلی قهرمان جهان و دارنده کارت حرفه ای از مسابقات پرورش اندام wff و با مدیریت حسین سلملیان در دو بخش بانوان از ساعت ۸ الی ۱۲ و آقایان ۱۳ الی ۲۲ به آدرس رامسر، بین دو پل جنب قنادی صفارود فعالیت خواهد نمود.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۱۳۹۲۸۸۲۳ تماس حاصل فرمایند.

عکس و خبر: محمدرضا جنت قربانی