هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور: توقف شهروند در خانه / شاگردان ابطحی بازی برده را با تساوی عوض کردند !

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با توقف شهروند ساری به پایان رسید . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم فوتبال شهروند ساری تنها نماینده استان مازندران در […]

25254هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با توقف شهروند ساری به پایان رسید .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم فوتبال شهروند ساری تنها نماینده استان مازندران در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در خانه و در سال سید رسول حسینی شهرستان ساری به مصاف آذرخش بندرعباس رفت .

 

در این دیدار جذاب و تماشایی در حالی که شاگردان سید مهدی ابطحی با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند ، در پایان دو گل دریافت کردند و بازی برده را با تساوی ۲ – ۲ عوض کردند تا پیروز این دیدار خانگی نباشند و دو امتیاز ارزشمند این دیدار را به سادگی هر چه تمام تر از دست دهند .

 

در این دیدار گل های تیم شهروند ساری توسط طاها مرتضی و سعید بلباسی به ثمر رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ شهروند ساری با این تساوی یک امتیاز به اندوخته های خود تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور اضافه کرد و با ۵ امتیاز به دیدار های آینده خود باید بیاندیشد .