پایان پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد علی آباد کتول

به گزارش ایران واليبال ، عصر روز شنبه پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان نور پایان رسید. به گزارش مازند اسپرت؛این دوره از بازی ها که با حضور ۳۲ تیم از سراسر ایران به مدت سه روز برگزار شد در پایان تیم دانشگاه آزاد علی آباد کتول با ترکیب رحمان رئوفی […]

333333به گزارش ایران واليبال ، عصر روز شنبه پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان نور پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت؛این دوره از بازی ها که با حضور ۳۲ تیم از سراسر ایران به مدت سه روز برگزار شد در پایان تیم دانشگاه آزاد علی آباد کتول با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی به مقام قهرمانی این دوره از بازی ها رسید.
تیمهای اوج رامسر الف با ترکیب رضا نایینی و بهمن قلیپور به مقام نایب قهرمانی و اوج رامسر ب با ترکیب عباس پورعسگری و حامد میرزاعلی به عنوان سوم این دوره از بازی ها دست یافتند.
همچنین در پایان مسابقات به هشت تیم برتر این دوره از بازی ها جوایز نقدی اهدا گردید که میتوان گفت اهدای جایزه به هشت تیم برتر در نوع خود کم نظیر بوده است.
در روز پایانی این مسابقات که از استقبال بسیار خوبی نیز همراه بود و جمعیت علاقمند فراوانی برای دیدن این دوره از بازی ها به ساحل شهرستان نور آماده بودند چهره های شاخصی از استان مازندران و فدراسیون والیبال نیز حضور داشتند که از جمله این افراد میتوان به حضور کسری غفوری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران،اسماعیلی نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی،سرهنگ جلیلیان مدیر تربیت بدنی سپاه استان مازندران،سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج مازندران،میلاد تقوی رییس هیئت والیبال استان مازندران،عباسی معاون اداره ورزش و جوانان مازندران اشاره کرد.
در پایان این دوره از مسابقات نقی ذکایی رییس کمیته والیبال ساحلی استان مازندران در گفت و گو با ایران والیبال افزود:شکر خدا توانستیم میزبان خوبی برای شرکت کنندگان در این دوره از بازی ها باشیم.
وی ادامه داد:شرکت این تعداد تیم ها در تور والیبال ساحلی یک رکورد محسوب میشود و کیفیت فنی مسابقات نیز با توجه به حضور بازیکنان شاخص بسیار مطلوب بود.
ذکایی خاطر نشان کرد:در چندین دوره ای که میزبان مسابقات قهرمانی کشور بودیم تمام سعی خود را در هرچه بهتر برگزار شدن بازی ها انجام دادیم و خدا را شاکر هستم که در پایان این دوره از بازی ها نیز هم مسئولین مربوط و هم بازیکنان حاضر از امکانات و شرایط برگزاری اعلام رضایت کردند.
سرپرست تیم ملی ساحلی جوانان ایران در پایان تصریح کرد:از کلیه مجموعه والیبال ساحلی استان مازندران و سازمان ساحلی کشور که ما را در انجام این مسابقات یاری کردند تشکر میکنم و همچنین از اصحاب رسانه نیز تقدیر و تشکر ویژه ای دارم که در پوشش این دوره از مسابقات زحمات فراوانی کشیدند.