بهروزعطایی:ما تیم کاله هستیم و هدف ما موفقیت در هر بازی همراه با والیبال تماشاگر پسند است

همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند ، اما ما تیم کاله هستیم و هدف ما این است که هم موفق شویم و هم یک والیبال دارای سیستم وتماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش) و به نقل از ایرنا ، دیدار این دو تیم عصر چهارشنبه در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد که در پایان میزبان با نتیجه ۳ بر صفر ، همسایه شمالی خود را بدرقه کرد .
سرمربی تیم کاله مازندران پس از پایان این دیدار گفت که تیمش در بازی های برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور بازیهای تماشایی تر از نیم فصل نخست برابر حریفان به نمایش خواهد گذاشت.
بهروز عطایی افزود : ما هنوز کیفیت بهتری می توانیم در بازی های پیش رو داشته باشیم و عملکرد ما به مرور زمان بهتر از بازی های گذشته خواهد شد.
وی ادامه داد : لیگ امسال سخت است و بازی های دشواری را پیش رو داریم و در واقع همه بازی ها برای ما مانند یک فینال خواهد بود.
سرمربی کاله مازندران گفت : همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند ، اما ما تیم کاله هستیم و هدف ما این است که هم موفق شویم و هم یک والیبال دارای سیستم وتماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.
عطایی با بیان اینکه در پیروزی تیمش کاله مازندران برابر هاوش گنبد ، بازیکنانش با برنامه های کادر فنی بازی را اداره کردند و پیروز شدند ، افزود : البته تیم هاوش گنبد در ست نخست بازی ، فشار زیادی به تیم ما وارد کرد ، اما در ست های دوم وسوم بازیکنان ما جریان بازی را به نفع خودشان به پایان رساندند.
وی ادامه داد : از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم و از آنان به واسطه تلاشی که برای پیروزی داشتند، قدردانی می کنم.
کاله مازندران با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی هفته سیزدهم ۲۳ امتیازی شد و جایگاه پنجمی خود را در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته سیزدهم حفظ کرد.