حضور یزدانی در مسابقات جهانی در هاله ای از ابهام!

رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی می‌گوید برای تشیخص وضعیت مصدومیت رضا یزدانی و حضور وی در مسابقات جهانی کشتی باید کمیته‌ پزشکی فدراسیون بررسی‌های لازم را انجام دهد. به گزارش مازند اسپرت ؛ صادق محبوبی، در خصوص مصدومیت رضا یزدانی، اظها‌ر کرد: یزدانی یک مصدومیتی از قبل داشته و از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت […]

yazdani2رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی می‌گوید برای تشیخص وضعیت مصدومیت رضا یزدانی و حضور وی در مسابقات جهانی کشتی باید کمیته‌ پزشکی فدراسیون بررسی‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ صادق محبوبی، در خصوص مصدومیت رضا یزدانی، اظها‌ر کرد: یزدانی یک مصدومیتی از قبل داشته و از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت بود. البته در این مدتی که یزدانی در شهر خودش بوده ظاهرا اصول پزشکی را رعایت نکرده و آسیب‌دیدگی‌ او هنوز بهبود نیافته است.

 

وی ا‌دا‌مه‌ داد: یزدانی خودش احساس می‌کند که سالم است و من هم امیدوارم که همین طور باشد. البته ما باید بررسی‌های لازم را انجام دهیم. در حال حاضر او می‌تواند تمرینات بالا تنه را انجام دهد اما باید روی پایش احتیاط کند.

 

رییس کمیته‌ پزشکی با اشاره به تشکیل کمیته‌ برای اعلام نظر نهایی، گفت: برای حضور یزدانی در مسابقات جهانی باید کمیته‌ پزشکی بررسی لازم را انجام دهد تا بتوانیم نظر نهایی را بدهیم.