آخرین خبرها از نمایندگان لیگ یکی/ خبرهای در خصوص بازیکنان جذب شده در نساجی و خونه به خونه

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که با هدایت اکبر میثاقیان خود را برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور آماده می کند با بازیکنانی در فهرست سرمربی این تیم  قرار داشتند قرارداد امضا نمود . به گزارش مازند اسپرت ، تیم خونه به خونه با یک جای خالی سهمیه بزرگسال در فهرست نهایی […]

azadganتیم فوتبال خونه به خونه مازندران که با هدایت اکبر میثاقیان خود را برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور آماده می کند با بازیکنانی در فهرست سرمربی این تیم  قرار داشتند قرارداد امضا نمود .

به گزارش مازند اسپرت ، تیم خونه به خونه با یک جای خالی سهمیه بزرگسال در فهرست نهایی خود را آماده حضور در اولین هفته رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران می کند و اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه به شدت به خرید های خود امیدوار است.

فهرست بازیکنان تیم خونه به خونه در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود:

سیروس سنگچولی – حسین نائیجی – محمد گرجی – محسن بیات – وحید عسگری – ابراهیم ابرقوئی – بهتاش میثاقیان – امین عباسی – علی حقدوست – اسماعیل صمدی – منصور تنهایی – حسین کیانی – محمد پهلوان پور – روح الله باقری – حسین پورامینی – حمید مروی – میلاد جهانی – وحید علی آبادی – هادی خیری – امید خلیلی ۲۰ بازیکن سهمیه بزرگسال و بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال شامل علی چوپانی – پوریا غلامی – میلاد جهان منش – سید محمد ستاری – محمد حسینی پور – مهرداد حیدری – محمد صادقی فر – مهدی کربلایی – عباس خلیلی نیز می باشد .

 

دو بازیکن جدید امروز پس از عقد قرارداد به عضویت باشگاه نساجی مازندران در آمدند.

به گزارش مازند اسپرت؛ میثم خداشناس بازیکن فصل گذشته فجرسپاسی شیراز پس از دریافت رضایت نامه اش از تیم شیرازی پس از دوسال دوباره به نساجی پیوست و از امروز در اردو تهران حاضر شد. خداشناس از جمله بازیکنان قدیمی نساجی محسوب می شود که به خاطر خدمت مقدس سربازی دو فصل را در تیم فجرسپاسی شیراز توپ زد.

همچنین محمد رضا(شاهین) نجات مهاجم باشگاه فجرسپاسی شیراز و تیم ملی امید کشورمان که یکی از مهاجمان آینده دار فوتبال ایران محسوب می شود پس از مذاکره با آقای صادق درودگر با باشگاه نساجی به توافق رسید و از امروز به جمع بازیکنان نساجی پیوست. نجات در آخرین بازی تیم ملی امید در اردوی ترکیه توانست یکی از دوگل تیم ملی را وارد دروازه آلبانی کند.