جلسه رسیدگی به وضعیت باشگاه صنعت ساری برگزارشد/فرار مسئولین از توضیحات در خصوص جلسه !

وضعیت و مشکلات تیم‌های فوتبال مازندران در لیگ کشور با حضور مسئولان ورزش استان بررسی شد. به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ، وضعیت تیم‌های باشگاه‌های فوتبال مازندران در لیگ کشور در حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و […]

3وضعیت و مشکلات تیم‌های فوتبال مازندران در لیگ کشور با حضور مسئولان ورزش استان بررسی شد.

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ، وضعیت تیم‌های باشگاه‌های فوتبال مازندران در لیگ کشور در حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان بررسی شد.

این جلسه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، معاونت توسعه امور ورزشی استان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، نایب رئیس هیئت فوتبال استان، سعید نجاریان عضو شورای شهر و رئیس هیئت فوتبال ساری، علی فرهادی مسئول حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد مشکلات تیم‌های فوتبال مازندرانی بررسی شد.

این جلسه به‌منظور حضور پرقدرت نمایندگان فوتبال استان در لیگ کشور همچنین وضعیت و مشکلات تیم‌ها در لیگ کشور از جمله تیم‌های نساجی قائم‌شهر، خونه به خونه بابل، صنعت ساری و شموشک نوشهر در حضور مسئولان استانی بررسی شد.

به گزارش مازند اسپرت ، این جلسه بیشتر به منظور بررسی مشکلات اخیر تیم فوتبال صنعت ساری یکی از نمایندگان استان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تشکیل شد که حاضران در جلسه برای خارج شدن این تیم از بحران در آستانه لیگ به نتایج خوبی دست یافتند.

 و اما توضیحات خبرنگار مازند اسپرت :

** گفتنیست در حالی که حضور خبرنگاران در این جلسه را ممنوع اعلام کردند ، بعد از پایان جلسه هم هیچکدام از مسئولین در این جلسه حاضر به گفتگو کردن در خصوص این جلسه نشدند و تک تک مسئولین حاضر به بهانه های متفاوتی از گفتگو کردن فرار کردند تا نسبت به بی نتیجه بودن جلسه امروز بیشتر شک کنیم .

** طبق گفته های یکی از حاضرین درجلسه امروز (تنها مسئولی بود که به سوال خبرنگاران پاسخ داد ) قرار شد تا دو روز آینده اتفاقات خوبی برای این باشگاه بیافتد و به احتمال زیاد مالکیت و مدیریت این تیم به دست هیات فوتبال استان مازندران قرار خواهد گرفت و بیشتر تصمیمات در خصوص این تیم توسط هیات فوتبال و با حمایت اداره ورزش و جوانان و نماینده مجلس انجام خواهد گرفت .

**  همچنین طبق شنیده ها مدیر عامل سابق این باشگاه که با حمایت های یکی از نمایندگین مجلس همراه است ، در کنار تیم حضور خواهد داشت اما هیچ سمت مدیریتی در این باشگاه نخواهد داشت ولی جهت کمک کردن به اعضای باشگاه در کنار تیم حضور خواهد داشت .

** حال با این وضعیت دلیل تاخیر در تصمیم گیری جدی در خصوص این باشگاه را متوجه نمیشویم و نمیدانیم چه دلیلی و یا چه مشکلی در این جریان وجود دارد که این مسئولین نمیتوانند تصمیم قاطعی در این خصوص بگیرند ، باز باید صبر کنیم ببینیم تا دو سه روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد .

گفته های ما فقط شنیده هایی بود که در اطراف اداره ورزش و جوانان استان مازندران شنیده شده و از خروجی این جلسه اطلاع دقیقی در دست نیست و متعاقباً به محض دریافت اطلاعات دقیق در خروجی سایت مازند اسپرت قرار خواهد گرفت.

 

a

b

c