با پیروزی مقابل حریفان ؛ فینالیست‌های هندبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد مشخص شدند

تیم هندبال فارس و لرستان به مرحله فینال مسابقات رقابت‌های هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی راه یافتند. به گزارش مازند اسپرت ، در مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز تیم هندبال پسران فارس و لرستان با شکست حریفان خود به مرحله فینال رقابت‌ها صعود کردند. در چهارمین […]

handballتیم هندبال فارس و لرستان به مرحله فینال مسابقات رقابت‌های هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی راه یافتند.

به گزارش مازند اسپرت ، در مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز تیم هندبال پسران فارس و لرستان با شکست حریفان خود به مرحله فینال رقابت‌ها صعود کردند.

در چهارمین روز برگزاری مسابقات هندبال دسته یک دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی قائم‌شهر با حضور هفت تیم در دو گروه پیگیری می‌شود، تیم فارس با ۴۰ امتیاز و لرستان با ۲۹ امتیاز به مرحله فینال صعود کردند.

در دیدار ظهر امروز شاگردان یوسف میرشکاری موفق شدند در بازی پربرخورد کرمانشاه را با نتیجه ۴۰ بر ۲۷ شکست دهند و شاگردان محمد شیخی در جدالی نفس‌گیر بوشهر را با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ شکست دادند.

تیم فارس با سرپرستی ایرج احمدی به همراه مربی‌گری یوسف میرشکاری و بهرام رستمی در ترکیب خود از فرزاد رستمی، محمد صفری، علی‌رضا صفری، یحیی رازقی، مرتضی انصاری، جابر پیش‌بین، امیرحسین سلالت، سعیدرضا اندام، محمدعلی قاسمی و علی رحیمی‌کازرونی بهره گرفت.

تیم لرستان با سرپرستی شاه‌کرمی به همراه مربی‌گری محمد شیخی از بازیکنانی همانند سعید حیدری‌راد، مسلم کاظمی، مجتبی کرمیان، حسین دلفان، سلمان مرادی، آرش مرادی، روح‌الله بهاروند، علی صارمی، علی حداد، سجاد صادقی، مهدی حمیدیه و مهدی محمدی استفاده کرد.

تیم‌های بوشهر و کرمانشاه هم صبح فردا برای کسب مقام سوم و چهارم با هم به رقابت می‌پردازند و بعد از ظهر فردا نیز دیدار دو تیم فینالسیت این دوره از مسابقات برای کسب مقام اول و دوم برگزار می‌شود.