معاون ورزش همگانی مازندران: ورزش همگانی در دانشگاه‎ها جدی گرفته شود

معاون ورزش همگانی مازندران گفت: ورزش همگانی در دانشگاه‌ها به منظور شکوفایی و توسعه ورزش استان، جدی گرفته شود. به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل عالیشان با اشاره به حمایت همه جانبه مسئولان برای گسترش ورزش همگانی بیان کرد: ظرفیت خوبی در ورزش دانشگاه‌ها وجود دارد که باید به این جوانان بها داده شود. وی […]

hameمعاون ورزش همگانی مازندران گفت: ورزش همگانی در دانشگاه‌ها به منظور شکوفایی و توسعه ورزش استان، جدی گرفته شود.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل عالیشان با اشاره به حمایت همه جانبه مسئولان برای گسترش ورزش همگانی بیان کرد: ظرفیت خوبی در ورزش دانشگاه‌ها وجود دارد که باید به این جوانان بها داده شود.

وی اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش همگانی در سطح استان به ویژه در بین خانواده‌ها جلسه‌ای با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

عالیشان با بیان اینکه هیئت همگانی استان یکی از هیئت‌های برتر کشور است، گفت: ظرفیت و قابلیت ورزش مازندران در کشور بسیار خوب است.

معاون توسعه ورزش همگانی مازندران با اشاره به تعامل همه جانبه و برنامه‌های بسیار خوب با همکاری دو هیئت ورزش همگانی و روستایی و بازی‌های بومی محلی استان افزود: مشارکت خانواده ها به ورزش همگانی، تفریح و نشاط در بین خانواده‌ها و برنامه‌ریزی مناسب برای شکوفایی ورزش همگانی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد است.

در پایان جلسه نیز روسا ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برنامه و عملکرد ورزش همگانی و بومی محلی را معاونت توسعه ورزش همگانی استان ارائه دادند.