چند خبر از تنیس مازندران/از مقام سومی ترانه مهران و کیان کچبی در همدان و اصفهان تا نائب قهرمانی مسعود الماسی + عکس

ترانه مهران بازیکن مازنی در مسابقات مناطق پنج گانه همدات خوش درخشید.   به گزارش مازند اسپرت؛دومین مرحله مسابقات مناطق پنج گانه کشور ( بدون حضور ۱۲ نفر برتر ) در بخش بانوان به میزبانی همدان برگزار شد . در این مسابقات تنیسور هایی از استان های مازندران همدان ، البزر ، سمنان و تهران […]

tenisترانه مهران بازیکن مازنی در مسابقات مناطق پنج گانه همدات خوش درخشید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛دومین مرحله مسابقات مناطق پنج گانه کشور ( بدون حضور ۱۲ نفر برتر ) در بخش بانوان به میزبانی همدان برگزار شد .
در این مسابقات تنیسور هایی از استان های مازندران همدان ، البزر ، سمنان و تهران حضور داشتند که خانم ترانه مهران بازیکن توانمند مازندرانی توانست از سد حریفان بگذرد ودر پایان با شکست در برابر کیمیا اسبقی مقام سوم را از آن خود نماید .

 

photo 2016 04 30 11 42 13

کیان کچبی رنک یک زیر ۱۴ سال مازندران مقام سوم در ITF Juniors اصفهان :

نوجوان آینده دار مازندرانی ، کیان کچبی در مسابقات آینده سازان اصفهان در رقابت با بازیکن ملی پوش آریا حیدری برای به دست آوردن مقام سوم جنگید و در نهایت با نتیجه دو بر یک این عنوان را کسب کرد .

 

 

photo 2016 04 30 11 42 10

پایان مسابقات آپتینه و نائب قهرمانی مسعود الماسی :

مسابقات هفتگی باشگاه آپت با نام آپتینه در استان تهران برگزار گردید .  در این دوره از مسابقات مسعود الماسی از استان مازندران با شکست در برابر محسن شرافتی نائب قهرمان شد.

 

photo 2016 04 30 11 42 16