رئیس اداره ورزش و جوانان نور عنوان کرد : برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی در ساحل نور

رئیس اداره ورزش و جوانان نور از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در ساحل این شهرستان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ اردشیر باقری با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف در ساحل این شهرستان اظهار داشت: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی در رشته‌های مختلف طی روزهای هشتم تا شانزدهم مرداد از ساعت ۱۹ با […]

sportرئیس اداره ورزش و جوانان نور از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در ساحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ اردشیر باقری با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف در ساحل این شهرستان اظهار داشت: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی در رشته‌های مختلف طی روزهای هشتم تا شانزدهم مرداد از ساعت ۱۹ با حضور ورزشکاران در پلاژ شهرداری نور برگزار می‌شود.

وی درباره رقابت ورزشکاران در رشته‌های مختلف تصریح کرد: بوکس در روز هشتم مرداد، ووشو در نهم مرداد، سه‌گانه در دهم مرداد، قوی‌ترین مردان یازدهم مرداد، بومی محلی دوازدهم مرداد، تکواندو سیزدهم مرداد، کاراته چهاردهم مرداد، اتومبیل‌رانی پانزدهم و شانزدهم مرداد، کشتی لوچو پانزدهم مرداد و جودو شانزدهم مرداد در ساحل این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نور با اشاره به حضور مسئولان در مراسم اهدای مدال به ورزشکاران افزود: این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، سپاه کربلا، نیروی انتظامی، اداره فرهنگ و ارشاد و هلال‌احمر برگزار می‌شود.

باقری در پایان اظهار کرد: این جشنواره با همکاری هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار می‌شود و حضور تماشاگران در این مسابقات آزاد است.