با ستارگان قائمشهری لیگ برتر؛ نساجی در لیگ برتر هم مدعی است

به گزارش مازند اسپرت ؛ سایت ورزش سه در تحلیلی نساجی را در لیگ برتر نیز مدعی قهرمانی دانست. باورکردنی نیست که نساجی تیمی با این حجم از معرفی ستارگان نامدار به فوتبال ایران، خودش ازفهرست بهترین ها خارج است و ۲۱ سال است که در بالاترین سطح لیگ حاضر نبوده است. به جز ستارگانی […]

nassajiLogoبه گزارش مازند اسپرت ؛ سایت ورزش سه در تحلیلی نساجی را در لیگ برتر نیز مدعی قهرمانی دانست.

باورکردنی نیست که نساجی تیمی با این حجم از معرفی ستارگان نامدار به فوتبال ایران، خودش ازفهرست بهترین ها خارج است و ۲۱ سال است که در بالاترین سطح لیگ حاضر نبوده است.

به جز ستارگانی که در ادوار گذشته در این تیم توپ زده اند، مردان دیگری هم هستند که ازجمع بازیکنان سابق تیم نساجی قائمشهر هنوز در لیگ کشور حاضرهستند. پرسپولیس رکورددار استفاده از مردان سابق نساجی است و مهردادکفشگری، امید عالیشاه و علی علیپور در این تیم هستند، شهاب گردان گلر اول تیم سپاهان قهرمان لیگ است.

محمد عباس زاده در آستانه پیوستن به صبا است،مهرداد طهماسبی قرار است گلر اول تراکتورسازی پرستاره ترین تیم لیگ باشد. حامدشیری و فرید بهزادی کریمی هم جز ۲ ستاره برتر در تیم های سایپا وتراکتورسازی هستند.

اگر نساجی در حال حاضر گردان، علیپور، عالیشاه، کفشگری،حامدشیری، فرید بهزادی کریمی، مهرداد طهماسبی و محمد عباس زاده را داشت نه تنها در دسته اول که در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی بود.

البته می توان به این تیم منتخب ورزش سه بازیکنانی مانند؛ محمد نژادمهدی مدافع ذوب آهن اصفهان، مهدی مومنی مهاجم نفت تهران، مجتبی رمضانی هافبک تیم سایپا البرز، علی قربانی مهاجم نفت تهران و … را نیز اضافه کرد.