پرنده مازندرانی در جام کازانف قزاقستان به مدال نقره رسید

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران گفت: کیوان قنبرزاده پرنده کشورمان در مسابقات جام کازانف قزاقستان در ماده پرش ارتفاع، مدال نقره را به‌دست آورد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ محمد خاوری با اشاره به رقابت ورزشکاران در این مسابقات، اظهار کرد: کیوان قنبرزاده عنوان نایب‌قهرمانی ماده پرش ارتفاع مسابقات دوومیدانی جام کازانف را به خود […]

parandeرئیس هیئت دوومیدانی مازندران گفت: کیوان قنبرزاده پرنده کشورمان در مسابقات جام کازانف قزاقستان در ماده پرش ارتفاع، مدال نقره را به‌دست آورد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمد خاوری با اشاره به رقابت ورزشکاران در این مسابقات، اظهار کرد: کیوان قنبرزاده عنوان نایب‌قهرمانی ماده پرش ارتفاع مسابقات دوومیدانی جام کازانف را به خود اختصاص داد.

وی افزود: این مدال در حالی نصیب کیوان قنبرزاده شد که وی با ثبت رکورد ۲۵٫۲ سانتی‌متر و با یک خطا بیشتر نسبت به نفر اول «دونده قزاقستانی» عنوان نایب‌قهرمانی را به‌خود اختصاص داد.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران بیان کرد: این مسابقات که حکم سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ محسوب می‌شود، قنبرزاده تنها با یک خطا بیشتر موفق به کسب سهمیه المپیک نشد.

وی در پایان گفت: وحید صدیق دیگر دونده ملی‌پوش مازندرانی نیز امروز در ماده پرش سه گام در جام کازانف قزاقستان به میدان می‌رود.