رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران: وزنه‌بردار نوجوان بابلی پدیده مسابقات قهرمانی مازندران شد

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: امیررضا عسگری‌دون وزنه‌بردار نوجوان بابلی به عنوان پدیده مسابقات نوجوانان قهرمانی استان انتخاب شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی با اشاره به برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال استان مازندران در بابلسر، اظهار کرد: از سوی کمیته فنی امیررضا عسگری وزنه‌بردار در دسته ۸۵ […]

VZNEرئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: امیررضا عسگری‌دون وزنه‌بردار نوجوان بابلی به عنوان پدیده مسابقات نوجوانان قهرمانی استان انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عباس رحیمی با اشاره به برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال استان مازندران در بابلسر، اظهار کرد: از سوی کمیته فنی امیررضا عسگری وزنه‌بردار در دسته ۸۵ کیلوگرم از شهر بابل به عنوان پدیده و بهترین وزنه‌بردار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم منتخب مازندران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را داشته است، تصریح کرد: این مسابقات در سطح خوب و با حضور بهترین‌های استان در بابلسر برگزار شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به رقابت ۱۲ تیم و ۶۵ وزنه‌بردار در این پیکارها، افزود: در پایان این مسابقات تیم قائم‌شهر با ۱۹۷ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های بابل و فریدونکنار با ۱۸۸ و ۱۸۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رحیمی درباره نفرات برتر هشت وزن برگزار شده این مسابقات، بیان کرد: صاحب بدیعی از قائم‌شهر در دسته ۵۰ کیلوگرم، رضا رمضانی‌مقدم از بابل در دسته ۵۶ کیلوگرم، امیرحسین سلامت از نوشهر در دسته ۶۲ کیلوگرم، علی آقاکوچکی از بهنمیر در دسته ۶۹ کیلوگرم، امیر خلیلی از آمل در دسته ۷۷ کیلوگرم، امیررضا عسگری‌دون از بابل در دسته ۸۵ کیلوگرم، افشین ابراهیمی از قائم‌شهر در دسته ۹۴ کیلوگرم و محمد شهاب‌انداز از بابل در دسته ۹۴+ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

وی در پایان با اشاره به انتخاب قاسم غزالیان به عنوان بهترین مربی در این مسابقات، گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها در منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.