گزارش تصویری نهمین آئین تجلیل از برترینهای ورزش استان مازندران /عکاسان:قرباني و بهرامی

نهمین آئین تجلیل از برترینهای ورزش استان/عاشورزاده و اسماعیل پور به صورت مشترک قهرمان قهرمانان شدند به گزارش مازنداسپرت؛ نهمین آئین تجلیل از برترینهای ورزش استان مازندران در سال ۹۳  با رویکرد تجلیل از داوران،مربیان،قهرمانان آسیا و جهان و نخبگان ورزشی سال ۹۳ در روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۹۴ برگزار گردید.دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، سردار […]

نهمین آئین تجلیل از برترینهای ورزش استان/عاشورزاده و اسماعیل پور به صورت مشترک قهرمان قهرمانان شدند

به گزارش مازنداسپرت؛ نهمین آئین تجلیل از برترینهای ورزش استان مازندران در سال ۹۳  با رویکرد تجلیل از داوران،مربیان،قهرمانان آسیا و جهان و نخبگان ورزشی سال ۹۳ در روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۹۴ برگزار گردید.دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، سردار جعفری نسب فرماندهی انتظامی استان مازندران،سعید نجاریان عضو شورای شهر ساری، مقدسی مدیر کل صدا و سیمای استان مازندران از مدعوین ویژه این همایش بودند.

معرفی برترین های سال ۹۳

در ۹ آیتم مختلف برترین ورزشکاران سال برگزیده شده و مورد تمجید قرار گرفتند. این نفرات پس از رای گیری هایی که به عمل آمد به عنوان بهترین در بخش خود معرفی شدند

کاندیداهای جوان سال
در این بخش رقابت میان احمد دوستدار از وزنه برداری معلولان، ایمان صادقی از کشتی و زهره برزگر از کاراته بود. دوستدار و صادقی قهرمان جوانان جهان شده و برزگر در آسیا به مدال طلا دست یافته بود که در پایان ایمان صادقی به عنوان جوان سال انتخاب شد و نامش برای همیشه در تاریخ ورزش استان ثبت گردید.

 بانوی برگزیده
تیر انداز ساروی به عنوان بانوی برگزیده انتخاب شد. زهرا پور اسماعیل از تکواندو و قهرمان جهان در نونهالان جهان در کنار عالیه محمودی دارنده ۴ مدال آسیایی و جهانی در تیراندازی معلولان و صدیقه کلانتری که ۳ مدال آسیایی در شطرنج گرفته، شانس های برگزیدگی به عنوان بانوی سال بودند که عالیه محمودی این رقابت را برد و جایزه اش را دریافت کرد. محمودی سال پرمدالی را گذرانده بود و لیاقت این جایزه را داشت.

پدیده سال؛ منصف
نام مهرداد خزایی پول از تکواندو، نرجس امامقلی نژاد از تیراندازی و محمد حسین منصف از اسکیت در این بخش دیده می شد که آخری توانست عنوان ارزشمند پدیده سال ۹۳ را از آن خود کند. خزایی پول در تکواندوی نونهالان جهان طلا گرفته و امامقلی نژاد دو مدال نقره تیراندازی را در اینچیون گرفته که بی سابقه بوده است. محمد حسین منصف هم تک مدال اسکیت را در مردان تصاحب کرده است.

خونه به خونه باشگاه نخست
در این بخش انتخاب مشخص بود و قابل انتظار. خونه به خونه مازندران که در همه رده های سنی تیمداری کرده و تنها صعود فوتبالی را رقم زده بود به همراه تیم های کلوای ساری قهرمان لیگ برتر بدمینتون و ابرسنگ سارینای بابل راه یافته به لیگ برتر فوتسال کشور کاندیدای این بخش بودند که خونه به خونه توانست به عنوان نخستین دست یابد و جایزه اش را سرهنگ رمضانی مدیر اجرایی باشگاه دریافت کرد.

مراد در صدر مربیان
دو نفر در این بخش رقابت می کردند که در پایان سید مراد محمدی از کشتی از مسعود خدایاری از قایقرانی سبقت گرفت و اول شد. محمدی قهرمانی آسیا در کشتی آزاد نوجوانان و نایب قهرمانی جهان را بدست آورده بود و با رایی بالا و قابل ملاحظه توانست عنوان مربی برتر مازندران را در سال ۹۳ از آن خود کند.

حیدری پیشکسوت برتر
عزت الله مظاهری در دوجرخه سواری که دو دهه است در تیم ملی عضویت دارد، خردمند حیدری قهرمان رقابتهای جهانی دوی ماراتن در ترکیه و هدایت آریان فر که اولین مدال در پومسه تکواندوی آسیا را گرفته کاندیداهای پیشکسوت سال بودند که این عنوان به خردمند حیدری رسید و این دونده جایزه اش را دریافت کرد.

محسنی داور سال شد
محمود صیاد از کشتی، سمانه محسنی از فوتبال و سیروس رضایی از تکواندو کاندیدای داور برتر سال بودند. صیاد در جهانی کشتی نوجوانان قضاوت کرده، محسنی در بازی های آسیایی کمک داور بوده و رضایی هم تنها داور تکواندو در بازی های آسیایی بوده است. در نهایت سمانه محسنی به عنوان داور سال ۹۳ انتخاب شد.

یادمان هادی نوروزی
جایزه اخلاق مدار سال تقدیم شد به کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی که امسال درگذشت اما با نظر مدیر کل ورزش و جوانان استان این عنوان به یادگارش هانی نوروزی و همسرش تقدیم شد. هانی با مادرش به روی سن رفت و تندیس خود رد از دستان دکتر فلاح استاندار مازندران دریافت کرد. هدیه ای قابل توجه هم به هانی تقدیم شد. قرار است از سال آینده تندیسی مهیا گردد به نام تندیس نوروزی و به اخلاق مدار سال اهدا گردد.

زوج قهرمانان سال
رقابت میان فرزان عاشورزاده و مسعود اسماعیل پور بود که جنگ شان مغلوبه شد و هر دو نفر بطور مشترک عنوان قهرمان قهرمانان سال را بدست آوردند. آنها به بالاترین درجه افتخار در ورزش استان رسیدند و هدایای خود را از دستان دکتر فلاح، حسین زادگان و مقدسی گرفتند. فضای خاصی در هنگام معرفی قهرمانان ایجاد و سرود افتخار خوانده شد.

 

گزارش تصویری  این آئین را مشاهده فرمایید ( عکاسان   مقداد بهرامی و  احمد قربانی )