تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دسته اولی شد

مالك باشگاه ورزشی فوتبال خونه به خونه مازندران از حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ قاسم حسن زاده گفت: پس از ماه ها تلاش و رايزنی با باشگاه هايی كه قصد فروش امتياز تيم دسته اولی را داشتند بالاخر موفق شديم امتياز تيم تازه صعوده […]

مالك باشگاه ورزشی فوتبال خونه به خونه مازندران از حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ قاسم حسن زاده گفت: پس از ماه ها تلاش و رايزنی با باشگاه هايی كه قصد فروش امتياز تيم دسته اولی را داشتند بالاخر موفق شديم امتياز تيم تازه صعوده کرده بهمن شيراز را خريداری كنيم.

وی تصريح كرد: باشگاه خونه به خونه مازندران با خريد امتياز تيم فوتبال بهمن شيراز در فصل آينده در ليگ دسته اول فوتبال كشور حضور خواهد يافت.

مالك باشگاه خونه به خونه مازندران با بيان اينكه پس از خريد تيم دسته اولی موفق شديم با اكبر ميثاقيان مربی نام آشنای فوتبال ايران به توافق برسيم،گفت:با توجه به اينكه زمان مقداری دير شده است تا چند روز ديگرجذب بازيكنان را شروع کرده و تمرينات را برای حضوری قدرتمندانه در ليگ دسته اول استارت خواهيم زد.

به گزارش مازند اسپرت ، حضور تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در کنار تیم قدیمی نساجی مازندران در لیگ دسته اول فوتبال ایران تعداد تیم های فوتبال مازندران در این لیگ را به دو تیم رساند.