جشنواره فیستوال زیر ده سال فوتسال با شرکت مدارس فوتبال

فیستوال فوتسال زیر ده سال با شرکت مدارس فوتبال و فوتسال برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به همت باشگاه همیاری سادات شهر  جشنواره فیستوال زیر ده سال فوتسال با شرکت مدارس فوتبال و فوتسال بیژن جوان با مربیگری  ابوطالب مرادخانی از مربیان خو شنام فوتسال غرب ماز ندران ، امیر کلاچای با مربیگری  آقای سلیمی  از  پیشکسوتان توانمند خطه کلاچای ، امید کلاردشت با مربیگری  آقای عسگریان از مربیان توانمند و زحمتکش شهرستان کلار دشت و همیاری سادات شهر بامدیریت مربی زحمتکش و توانمند فرج  ا..فتاحی که زحمات زیادی برای رشد فوتبال پایه دررامسر کشیده است درسالن  شهید صدر سادات شهر درروز جمعه سیزدهم بهمن ماه برگزار شد .

فرج ا..  فتاحی در مصاحبه ای با خبرنگار ماگفت : هدف ازبرگزاری  فیستوال برد و باخت نیست بلکه لذت بردن بازیکنان دررده های پایه است . .و ما هم به همین خاطر به تمامی تیمها و بازیکنان حاضر مدال و حکم قهرمانی اهدا کردیم . فتاحی افزود : این فیستوال دردو رده یازده و سیزده سال درروزهای بیستم و بیست وهفتم بهمن ماه نیز در سالن شهید صدر سادات شهر برگزار میشود . و از همکاری .و حضور تیمهای بیژن جوان تنکابن ، امیر کلاچای ، امید کلاردشت و از مدیران زحمتکش تقدیر و تشکر می کنم که دعوت مارا لبیک گفتند و حضور یافتند . وی از اولیافرزندانی که به وی اعتماد کردند نیز تشکر کرد .

لازم به ذکراست در این جشنواره فیستوال زیر ده سال بیژن جوان با غلبه بر حریفانش اول شد .،امیز کلاچای نیز بعنوان دومی دست یافت اما به همه بازیکنان  حکم قهرمانی و مدال اهدا شد