تصاویر دیدار شهدا بابلسر و ملی حفاری اهواز

شهدای بابلسر با برتری مقابل ملی حفاری اهواز در بازی رفت پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور در یک قدمی صعود به لیگ دو قرار گرفت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این بازی ساعت ۱۷ امروز با قضاوت بای داوری از استان گلستان با حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه سردار شهید علیزاده بابلسر آغاز شد.

شاگردان سید صابر میرقربانی با وجود برتری محسوس در نیمه اول حریف دفاع بسته و منطقی حریف اهوازی نشدند اما با شروع نیمه دوم و دستور قرار گرفتن حمله از جناحین در دقیقه ۶۵ شهدای بابلسر توسط محمد ابوالحسنی مهاجم دونده و گلزن خود با شوتی زیبا دروازه ملی حفاری را باز کردند.

بعد از این گل تیم شهدا حملات متعددی را بر روی دروازه ملی حفاری تدارک دیدن که در یکی از بهترین موقعیت ها دروازه بان تیم اهوازی با واکنشی زیبا ضربه بغل پای محمد ابوالحسنی را از روی خط دروازه دفع کرد.

سرانجام این بازی حساس و نفسگیر با نتیجه یک بر صفر به سود شهدای بابلسر پایان یافت تا این تیم در آستانه صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار گیرد.

بازی برگشت تیم های ملی حفاری اهواز و شهدای بابلسر جمعه ۵ خرداد در ورزشگاه اختصاصی ملی حفاری اهواز برگزار می شود. تیم برتر مجموع این دو دیدار به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در سال ۹۶ صعود می کند.
محمد سیاحی، سید احد شفیعی، سیدجواد شفیعی، جواد خدادادی، جواد ابراهیمی، هادی ریاحی، علی بزرگیان، فرهاد شفایی، مهدی فولادی، شهرام فلاح و محمد ابوالحسنی، ۱۱ بازیکن ثابت تیم بابلسر در این بازی بودند که در نیمه دوم عباس کوزه گر، علی حسنی و احمد حجتی به ترتیب به جای علی بزرگیان، مهدی فولادی و شهرام فلاح وارد میدان شدند.