با حضور نماینده عالی دولت

المپیاد سراسری فدراسیون آمادگی جسمانی در رامسر افتتاح شد

مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد سراسری فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور استاندار مازندران در رامسر برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛در این مراسم که نوری استاندار مازندران، سید شمش الدین حسینی نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اسماعیل پهلوان معاون همگانی اداره‌کل، جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر و جمعی از مدیران و ورزشکاران برگزار شد، این المپیاد به صورت رسمی افتتاح شد.

احمد گواری رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در حاشیه افتتاحیه دومین دوره المپیاد کشوری آمادگی جسمانی و تندرستی در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر اظهار داشت: برای دومین سال این مسابقات اینبار در استان زیبای مازندران برگزار میگردد.

وی با بیان اینکه، بهترین‌های هر استان در این مسابقات حضور دارند، افزود: اعزام تمامی تیم‌ها برعهده روسای هیات‌های شهرستانی بود و جمعیت خوبی از این مسابقات استقبال کردند.

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی ادامه داد: ۲۷ رشته زیر مجموعه این فدراسیون است که هرکدام از رشته‌ها جذابیت‌های خاص خودش را دارد و ورزشکاران زیادی را هم تحت نظر دارند.

گواری تاکید داشت: یکی از اهداف مهم فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری این چنین مسابقاتی در کنار هم قرار گرفتن همه این رشته‌ها و افزایش دوستی‌هااست.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسابقات آغاز این دوستی‌ها و پیشرفت باشد و انشالله خاطرات خوبی از این مسابقات در رامسر برای همه ثبت گردد.

همچنین، شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر و تنکابن، عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم که فدراسیون، مازندران را برای میزبانی از این مسابقات انتخاب کردند.

وی خطاب به ورزشکاران و دست‌اندرکاران این مسابقات، بیان داشت: تلاش کنید که در سایه یک رقابت سالم نتایج و رکوردهای خوبی را ثبت کنید تا سبب رونق این رشته شوید.

حسینی بیان داشت: ورزش همیشه در زندگی بشریت تاثیر داشته اما این روزها که همه درگیر فضای مجازی و سرگرمی‌های مجازی هستند اهمیت ورزش در خانواده‌ها بیشتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: امروز همه ما والدین نگران سلامتی جسمانی فرزندان خودمان هستیم که به همین دلیل با توجه به شرایط موجود، مسئولیت این فدراسیون بیشتر می‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن، عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان، تصریح کرد: امیدوار هستم که چهار روزی که این المپیاد در شهرستان رامسر برگزار می شود ما شاهد این باشیم که جذابیت مضاعفی برای آینده این رشته ورزشی پرطرفدار و متنوع فراهم شود.

دکتر نوری استاندار مازندران در حاشیه مراسم افتتاحیه این المپیاد، اظهار داشت: استانی که در زمینه ورزش سرآمد کشور است و این نشان از همت بلند مردمانش چون دماوند و وسعت نظر آنها چون خزر و راست قامتی آنها چون درختان هیرکانی است.

نوری با بیان اینکه، این استان یک استان مهمان نواز است، گفت: مردم مازندران هم رادمند هستند و هم سخاوتمند.

استاندار مازندران ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این رویداد، بیان داشت: ورزش از قدیم بعنوان ابزار قدرت و سلطه بوده است. امروزه ما در ساخت جوامع نقش ورزش و رسانه را بطور جدی میدانیم که چقدر نقش آفرین است.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: شما در ورزش آمادگی پیدا میکنید در مقابل دشمنانی که چشم به این خاک و سرزمین بسته‌اند می ایستید.

نوری ادامه داد: اسرائیل یک کشور جعلی است. ما آنجا را موشک باران کردیم، رهبر ما با شجاعت نماز جمعه برپا می‌کند و رئیس جمهور ما به منطقه سفر میکند و مسئولین عالی رتبه ما در مناطق جنگ زده حاضر می‌شوند. این افتخار است، ملتی که شهادت دارد ذلت ندارد. جا دارد ببالیم به این افتخارات.

دکتر نوری در پایان بیان کرد: استان مازندران همواره پذیرای شما عزیزان در تمامی رشته‌های ورزشی است و امیدواریم با همکاری همدیگر شاهد موفقیت‌های بیشتر در ورزش باشیم.