گلایه جودوکار ملی پوش چالوسی از مسئولین/شیخ الاسلامی :فکر نمی کنم شورای شهرمان مرا بشناسد!

از جودوی چالوس یک نام بیشتر بر سر زبان هاست. قطب مسلم جودوی استان محمد حسین شیخ الاسلامی را دارد که مرتب به تیم ملی دعوت می شود اما هنوز بخت و اقبال روی خوش نشانش نداده و در مسابقات مهم به میدان نرفته است با این حال یک امید مسلم برای مازنی هاست. به […]

2252255از جودوی چالوس یک نام بیشتر بر سر زبان هاست. قطب مسلم جودوی استان محمد حسین شیخ الاسلامی را دارد که مرتب به تیم ملی دعوت می شود اما هنوز بخت و اقبال روی خوش نشانش نداده و در مسابقات مهم به میدان نرفته است با این حال یک امید مسلم برای مازنی هاست.

به گزارش مازند اسپرت ؛ این جوان با تجربه قبول ندارد که جودوی شهرش افول کرده و می گوید: همین آبان ماه قهرمان بزرگسالان استان شدیم. در لیگ نوجوانان ایران تنها نماینده استان بودیم که سوم کشور شدیم. ماه پیش در انتخابی تیم ملی قهرمان شدم و به عضویت تیم ملی در آمدم.

 

شیخ الاسلامی گلایه هایی هم دارد: هیچ حمایتی از شورا و نماینده شهر چالوس در اردوها نمی شوم. با اینکه جودو قهرمانانی زیادی دارد و ورزش اول چالوس قلمداد می شود، جایی برای تمرین ندارم. فکر هم نمی کنم که شورای شهرمان مرا بشناسد در حالیکه در میان رشته های المپیکی تنها ورزشکار شهرم هستم.

 

محمد حسین شایسته توجه بیشتری است. او می تواند یکی از خلاهای عمده جودو یعنی داشتن حداقل یک ملی پوش را پوشش دهد اما حتی در شهرش احساس خوشایندی ندارد.

 

24242