هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور/ عمرانی ها فاتح داربی ساروی های لیگ دسته سه

داربی ساروی های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز با برتری عمرانی ها به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز شنبه ۳۰ آبان آغاز شد که در این روز یک دیدار برگزار شد که در آن دو نماینده از استان مازندران و […]

noojjjjaaداربی ساروی های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز با برتری عمرانی ها به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز شنبه ۳۰ آبان آغاز شد که در این روز یک دیدار برگزار شد که در آن دو نماینده از استان مازندران و شهر ساری در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر به مصاف هم رفتند .

تیم های عمران شهرداری ساری و مقاومت نوین ساری عصر امروز از ساعت ۱۴:۱۵ به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار عمرانی ها موفق شدند داربی ساروی های لیگ سه را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برسانند .

در این دیدار گل های عمرانی ها توسط اصغر دانش و سید صالح انگاشته به ثمر رسید و تک گل مقاومتی ها هم توسط مهدی رضاییان زده شد .

 

عمرانی ها در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه مقاومتی ها موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند .

در این دیدار پر برخورد ، بازیکنان عصبی مقاومت بارها با حرکات خشن بازیکنان عمران را مورد لطف خود قرار میدادند تا در نهایت قاضی این دیدار مجبور به اخراج یکی از بازیکنان مقاومتی شد و همچنین چند کارت زرد را به بازیکنان دو تیم داد .

به گزارش مازند اسپرت ؛سایر تیم های مازندرانی فردا ( یکشنبه ۱ آذر ) به میدان خواهند رفت که برنامه این دیدار ها به شرح زیر می باشد :

 

یکشنبه اول آذر ۹۴
شهرداری قوچان- استقلال میاندرود۱۴:۱۵ ورزشگاه آزادی قوچان 
مهیا محراب سوادکوه– پیروزی گرمسار۱۴:۱۵ ورزشگاه وطنی قائمشهر
پرواز زنجان- شهرداری لاهیجان۱۴:۱۵-ورزشگاه۱۵ خرداد زنجان
تهران مبدل-استقلال قائمشهر۱۴:۱۵– ورزشگاه کشوری تهران
چوکای تالش- شهداء بابلسر۱۴:۱۵- ورزشگاه پوریای ولیتالش گیلان