افتتاح بزرگترین کمپ تیم‌های ملی در مازندران

در مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو مازندران چه گذشت!؟

مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان تکواندو استان مازندران صبح امروز در ساری با حضور ورزشکاران و مسئولین برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان تکواندو استان مازندران صبح امروز در ساری با حضور ورزشکاران و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم که قهرمانان صاحب نام مازندرانی حضور داشتند، از سوی هیات تکواندو استان مازندران، از تمامی قهرمانان، هیات‌های شهرستانی، کمیته های فعال تکواندو مازندران تقدیر و تجلیل شد.

کمپ تیم‌های ملی تکواندو در مازندران افتتاح خواهیم شد

رییس هیات تکواندو مازندران در مراسم تجلیل از برترین ها و قهرمانان تکواندو مازندران گفت: بزودی کمپ تیم های ملی را در مازندران افتتاح خواهیم کرد.

فیض‌الله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: با لطف و حمایت فدراسیون و شخص آقای ساعی پیشرفت خوبی را در تکواندو مازندران شاهد بودیم.

نفجم در خصوص تغییرات صورت گرفته در تیم ملی هم صحبت کرد و افزود: هدف فدراسیون این بود که در تیم ملی جوانان گرایی صورت بگیرد. شاید در ابتدا نتایج مطلوب نبوده باشد ولی با برنامه ریزی دقیقی که از سوی هادی ساعی صورت گرفته تکواندو ایران در سال‌های آینده شاهد رشد چشمگیری خواهد بود و تکواندو ایران به روزهای اوج باز خواهد گشت.

رییس هیات تکواندو مازندران با بیان اینکه در بانوان و آقایان در تیم ملی ۵۰ درصد مازندرانی داشته‌ایم، گفت: تمام سعی و تلاش خودمان را خواهیم کرد که تکواندو مازندران را در اوج حفظ کنیم و در تیم‌های ملی هم بیشترین سهم را ورزشکاران و مربیان مازندرانی داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کلیه خادمین تکواندو مازندران، ادامه داد: نظم و ترتیب خاصی که در برگزاری مسابقات استانی داریم را مدیون روسای هیات شهرستانی و روسای کمیته‌ها است. فکر میکنم مسابقاتی که ما در استان برگزار میکنیم در سطح کشوری از کیفیت بالایی برخوردار است.

نفجم با اشاره به اینکه حدود ۶ خانه تکواندو در استان داریم، اظهار داشت: دو خانه تکواندو هم در سه چهار ماه گذشته در مازندران افتتاح شده است.

رییس هیات تکواندو استان مازندران با اشاره به اینکه کمپ تیم های ملی را در مازندران افتتاح خواهیم کرد، بیان داشت: امروز با حضور رییس فدراسیون از مجموعه مطهری ساری بازدید خواهیم کرد تا مراحل ساخت کمپ تیم ملی را آغاز کنیم.

وی از حسرت بزرگ تکواندو مازندران گفت و افزود: تنها مدالی که نتوانستیم بگیری مدال المپیک بود که تمام سعی و تلاش خودمان را خواهیم کرد تا در المپیک هم این مدال به مدال‌های ورزشکاران مازندرانی اضافه گردد.

مازندران در ورزش قطب است

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این مراسم اظهار داشت: ورزش برای ما از جهت‌های مختلف مهم و جدی است.

لایینی افزود: ورزشکاران عزیزی که در صحنه رقابت‌های جهانی ارزش‌ها را رعایت می‌کنند و به ویژه از مسابقه دادن با رژیم اشغالگر قدس پرهیز می‌کنند برای ما با ارزش هستند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران آزادگی خودشان را با قهرمانی ورزشی و ارزشی در می‌آمیزند، که این موضوع برای ما قابل توجه است.

آیت‌الله محمدی لایینی ورزش مازندران را قطب ورزش کشور دانست و بیان داشت: مازندران در ورزش قطب است و به تنهایی به اندازه ۱۷ استان مدال آوری دارد.

وی افزود: ورزشکاران مازندرانی هم تن قوی دارند و هم فکر قوی دارند.

نماینده ولی فقیه خواستار نگاه ویژه به ورزش استان مازندران شد و تاکید داشت: شأن و تراز مازندرانی‌ها باید رعایت شود. لیاقت مازندران است که دو وزیر ورزش و وزیر کشاورزی داشته باشد.

لایینی از استعدادهای مختلف ورزشی گفت و بیان کرد: ما استعدادهای خوبی در تمامی زمینه های ورزشی داریم ولی باید با رعایت عدالت بیشتر در دنیا بدرخشیم.

 

تجلیل از ورزشکاران مازندرانی باید هر روز برگزار شود

مدیرکل ورزش و جوانان در آیین تجلیل از برترین های تکواندو مازندران گفت: در مازندران هر روز باید از ورزشکاران تجلیل شوند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در آیین تجلیل از برترین ها و قهرمانان تکواندو مازندران اظهار داشت: تجلیل از ورزشکاران مازندرانی باید هر روز برگزار شود چرا که سهم ورزشکاران مازندرانی از افتخارات بالاست و بطور میانگین هر روز یک مدال بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک کسب می‌کنیم.

وی افزود: برنامه‌هایی برای المپیک آینده طراحی و در دست اجرا داریم تا ورزشکاران ما کیفیت بهتری در مدال آوری المپیک داشته باشند.

رجبی بیان داشت: تکواندو مانند کشتی در مازندران است و برای کمک به توسعه تکواندو و ایجاد خانه‌های تکواندو تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به سرانه ۱.۳ متری اماکن ورزشی در مازندران گفت: بخش اعظم زیرساخت‌های ورزشی در روستاهاست.

رجبی تاکید کرد: آمایش سرزمینی در مازندران مورد توجه خواهد بود تا بتوانیم بهره وری را در ورزش افزایش دهیم.

مازندران قطب تکواندو کشور است

رییس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو استان مازندران این سال‌ها در تمامی بخش‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو مازندران اظهار داشت: استان مازندران یعنی قطب تکواندو کشور است. همیشه با ذوق و شوق و با علاقه زیاد دوست دارم کنار تکواندو مازندران باشم.

ساعی افزود: از تک تک مسابقات خاطرات خوبی با ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی دارم و همیشه به آنها افتخار کردم.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: خوشبختانه تکواندو استان مازندران در تمامی بخش ها پیشرفت داشته است. هم در بخش قهرمانی و هم در بخش مربیگری در تمامی رده‌های سنی در تیم‌های ملی مازندرانی داشتیم.

ساعی از استعداد بالای تکواندو مازندران گفت و بیان داشت: من بعضی وقت‌ها میگویم تیم ملی مازندران، چون واقعا برای ما انتخاب کردن ورزشکاران مازندرانی خیلی سخت است.

وی ادامه داد: چون در اردوی تیم‌های ملی ۵۰ درصد ورزشکاران و مربیان مازندرانی هستند و در اردو همه مازندرانی‌ صحبت میکنند و ماهم مازندرانی یاد گرفتیم.

ساعی با اشاره به راه اندازی کمپ تیم ملی در مازندران گفت: ما تلاش کردیم در تکواندو مازندران کمپ تیم ملی را داشته باشیم چون اینجا هم استعداد هست و پتانسیل بالایی اینجا وجود دارد.

رییس فدراسیون تکواندو تاکید داشت: سعی میکنیم این کمپ را به یک کمپ بین المللی تبدیل کنیم تا تکواندو کشور و مازندران از این کمپ برای رشد و ارتقا تکواندو استفاده و بهره ببرند.

ساعی تصریح کرد: همیشه وقتی از کشتی صحبت میشود همه اسم جویبار را می‌بردند ولی ما در تکواندو در تمامی رده های سنی افتخار میکنیم که در جویبار ورزشکار و قهرمان زیادی داریم.

وی ادامه داد: تکواندو پا به پای رشته اول کشورمان یعنی کشتی دارد تلاش میکند و مدال کسب میکند.

رییس فدراسیون تکواندو از حمایت ویژه از تکواندو مازندران گفت و بیان داشت: ما در کنار شما خواهیم بود و از این پتانسیل و استعدادهای تکواندو مازندران قاطعانه حمایت می‌کنیم.