حضور تیم ستارگان ساری در لیگ جهانی کشتی ، منوط به جلسه ی روز شنبه

مسوولان مازندرانی برای حمایت از تیم کشتی آزاد ستارگان ساری جهت حضور در جام باشگاه های جهان دست به کار شدند . به گزارش مازند اسپرت ، پس از اعلام انصراف آقای قربانی ، مدیر عامل تیم کشتی ستارگان ساری از حضور در جام باشگاه های جهان به دلیل عدم حمایت مسوولان و هیات کشتی […]

3مسوولان مازندرانی برای حمایت از تیم کشتی آزاد ستارگان ساری جهت حضور در جام باشگاه های جهان دست به کار شدند .

به گزارش مازند اسپرت ، پس از اعلام انصراف آقای قربانی ، مدیر عامل تیم کشتی ستارگان ساری از حضور در جام باشگاه های جهان به دلیل عدم حمایت مسوولان و هیات کشتی استان ، مسوولان تصمیم گرفتند تا برای شرکت این تیم در این مسابقات دست به کار شوند .

مدیرعامل تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در مورد تصمیمش مبنی بر کناره گیری از مسابقات جام باشگاه های جهان به خبرنگار مازند اسپرت گفت : تیم ستارگان ساری پس از شرکت در لیگ کشور با کمترین بودجه و بکار گیری از کشتی گیران جوان مازنی و کسب سهمیه ی حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان ، در حال حاظر هیچ حامی ای برای حضور در این مسابقات ندارد.

اگر قرار باشد با این وضعیت در لیگ جهانی شرکت کنیم و از تیم های درجه ی ۳ و ۴ دنیا شکست بخوریم ، بهتر است اصلا در مسابقات حاضر نشویم و آبروی کشتی استان را به خطر نیندازیم .

گفتنی است : مسوولان کشتی استان مازندران تصمیم گرفتند تا برای حمایت از این تیم برای حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان ، جلسه ای را با مدیر عامل این تیم در روز شنبه برگزار کرده و شرایط حضور نماینده ی استان مازندران را در این مسابقات فراهم کنند .

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با حضور تیم هایی از کشور های صاحب نام کشتی در تاریخ ۵ و ۶ آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد .