بررسی مشکلات تیم های شهروند و شهریار ساری

با حضور نمایندگان ساری و میاندورود و مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلات تیم های ورزشی مرکز استان بویژه دو تیم پرطرفدار شهروند و شهریار ساری بررسی شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه ای با حضور آقایان زارعی و بابایی نمایندگان شهرستانهای ساری و میاندورود با دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن بررسی مشکلات درخصوص حمایت از تیم های ورزشی حاضر در لیگ کشوری بویژه دو تیم پرطرفدار شهروند و شهریار ساری برگزار شد، تا این دو تیم بتواند در لیگ کشور حضور یابند.

این جلسه که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد،دکتر رنگرز ضمن خیر و مقدم به مهمانان، درگذشت بازیکن با اخلاق و باتعصب شهروند ساری مرحوم رضا امانی را به جامعه بزرگ ورزش استان بویژه خانواده و باشگاه مردمی شهروند ساری تسلیت گفت.
وی در ادامه با بیان اینکه با توجه با تورم و اقتصاد جامعه در حاضر حاضر تیم داری واقعا سخت و دشوار است، گفت: جا دارد از زحمات و حمایت های مالی، آقایان نجاریان و صالحی بواسطه حمایت از تیم های شهروند و شهریار تقدیر و تشکر داشته باشم.
دکتر رنگرز با اشاره به اینکه دو تیم شهروند و شهریار از تیم های پرطرفدار و باسابقه کشور محسوب می شوند، افزود: مسئولان شهروند برای نگه داشتن این تیم تلاش کردند ولی این تلاش و حمایت میسر نشد و با سقوط شهروند شرمنده هواداران خونگرم ساروی شدیم.
وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به اندازه ظرفیت خود برای حضور این دو تیم در لیگ حمایت مالی خواهد داشت، اما تقاضا و خواهش ما است دیگر ارگان های و دستگاه ها بویژه شهرداری در حمایت از تیم های ورزشی مرکز استان نیز مشارکت و حمایت داشته باشند.
در ادامه زارعی و بابایی نمایندگان شهرستانهای ساری و میاندورود، خواستارهرگونه حمایت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر ارگان ها به تیم های ورزشی مرکز استان بویژه تیم های شهروند و شهریار ساری شدند.
نمایندگان ساری با بیان اینکه مرکز استان سرشار از استعدادهای ناب ورزشی بویزه در کشتی، فوتبال، تکواندو، والیبال و … است خواستار نگاه و توجه بیشتر مسئولان و اداره کل به تیم های ورزشی ساری شدند.
همچنین نجاریان و صالحی مدیران تیم های شهروند و شهریار ساری در این جلسه مشکلات این دو تیم پرطرفدار مرکز استان را بازگو نمودند.
مدیران تیم های شهروند و شهریار ساری از حمایت های دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان به تیم های ورزشی استان تشکر کردند و اعلام داشتند سال گذشته تنها ارگانی که تیم های شهروند و شهریار را حمایت مالی کرد توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت.