حقوق معوقه ناجیان غریق در اسرع وقت پرداخت می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از قول مساعد معاون وزیر کشور برای پرداخت حقوق معوق ناجیان غریق مازندران خبر داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، روح‌الله سلگی درخصوص مطالبات معوقه ناجیان غریق مازندران در گفتگویی اظهار داشت : در اینباره با معاون وزیر کشور صحبت کردم و ایشان قول مساعد دادند در اسرع وقت مطالبات معوقه واریز گردد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مازندران افزود : قطعا ما پیگیر این موضوع هستیم و ناجیان غریق نگران نباشند که این مسئله بزودی مرتفع و حقوق آنان واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده به طور مفصل با عباسی رئیس سازمان اجتماعی کشور و معاون وزیر کشور صحبت کردم، مشکلات و ماوقع ماجرا را به طور مبسوط شرح دادم.

سلگی ادامه داد: در این گفت‌وگو اعلام کردم که ما در آستانه فصل جدید شنا و آغاز طرح جدید دریا در سواحل مازندران هستیم و با توجه به آزادسازی سواحل، احتمال غریق نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و لذا جلب نظر غریق نجات برای آغاز همکاری، ضرورت دارد.

وی اعلام کرد: معاون وزیر کشور نیز از شرایط حال حاضر کاملا مطلع بودند و قول مساعد دادند تا در اولین فرصت، این مسئله حل‌وفصل و مبلغ به حساب استان واریز شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تاکید کرد: با توجه به آغاز فصل گرما، ما بدنبال آن هستیم تا در کنار اجرای طرح دریا یک پیوست فرهنگی و اقتصادی نیز برای آن تعریف و اجرا کنیم.

سلگی متذکر شد: در تلاش هستیم تا حقوق معوقه ناجیان غریق در اسرع وقت به حساب آنان واریز شود.

حقوق معوقه ناجیان غریق در اسرع وقت پرداخت می شود