فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس به بهره برداری رسید

فاز نخست ورزشگاه تجن کلاس چالوس که از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری احداث شد در زمینی به مساحت ۵هکتار به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس که از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری احداث گردید در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با هزینه بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان و با ارزش اقتصادی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور دکتر شکوه فر معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان، مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، آقای خسرو قمری مدیرکل امور استان ها، دکتر فلاح مدیرکل حقوقی، آقای ارجمندی مشاور محترم وزیر ورزش و جوانان، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام موسوی امام جمعه چالوس، دکتر محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت، مهندس حسینی فرماندار، رضوی رئیس ورزش و جوانان چالوس و جمعی دیگر از مسئولان و مردم منطقه به بهره برداری رسید.

دکتر شکوه‌فر: هدف وزارت ورزش و جوانان توجه به ظهور و رشد استعدادها در همه مناطق کشور است

دکتر بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس اظهار داشت: افتخار دارم در خدمت مردم ولایتمدار و در استانی که مهد شیعه محسوب می شود حضور دارم.

وی ادامه داد: آنچه پیش روی ما در ورزش و جوانان است، توجه به ظهور و رشد استعدادها در همه مناطق کشور است. بهره برداری از این پروژه نتیجه پیگیری های مسئولان منطقه است و در دولت سیزدهم که امید مردم است، مهمترین موضوع عدالت است.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دستور فرمودند دولت برای هر برنامه باید پیوست عدالت اجتماعی باشد و با دستورات اکید مقام عالی وزارت نیز این مهم در دستور کار است.

شکوه فر خاطرنشان کرد: امروز مفتخریم که در دور افتاده ترین مناطق و نقاط محروم کشور هم پروژه هایی که متوقف بود به بهره برداری می رسد و تمام دولت دست به دست هم داده تا کل کشور به کارگاهی بزرگ تبدیل شود.

وی اظهار داشت: کار شبانه روزی و تلا‌ش و خدمت را وظیفه می دانیم و نوکر خانواده شهدا و مردم هستیم. فازهای جدید این پروژه متوقف نخواهد شد. برنامه ریزی دقیق برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وجود دارد. و انشالله با پیگیری دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای افتتاح فازهای بعدی برنامه ریزی خواهد شد.

وی گفت: از پیگیری مداوم و مجدانه دکتر محسنی بندپی برای تحقق این پروژه قدردانی می کنم. ساخت چنین مجموعه مشکلات دارد که از همه مردم منطقه عذرخواهی میکنم.

دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم بهره برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس :

ورزشگاه تجن کلای چالوس یکی از زیباترین و منحصربفرد ترین ورزشگاه های کشور است.

از همه مسئولانی که برای ساخت این ورزشگاه تلاش کردند قدردانی میکنم.

برای رفع دغدغه های کردم منطقه از همه ظرفیت ها بهره خواهیم گرفت.

دکتر محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مراسم افتتاح ورزشگاه تجن کلای چالوس :

جای شکرگزاری دارد که توفیق داریم این روزها یا در حال کلنگ زنی و یا افتتاح پروژه ها در منطقه هستیم.

این پروژه ورزشی بزرگ به برکت سفر مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید و به نمایندگی از مردم و خانواده شهدا از مقام معظم رهبری و مسئولانی که پیگیری و تلاش داشتند علی الخصوص دکتر حسن رنگرز تشکر و قدردانی می نمایم.

هیچ وقتی و اوقاتی به زیبایی ورزش برای جوانان پر نمی شود. این منطقه سرشار از استعداد است و چنین پروژه هایی در شکوفایی استعدادها تاثیرگذار است.

انشالله با پیگیری های دکتر رنگرز و دیگر مسئولان مشکلات و مطالبات مردم منطقه مرتفع خواهد شد و هیچ نامی زیبنده تر از نام شهدا برای چنین مجموعه هایی نیست.