صعود مقتدرانه لبنیات هراز آمل به پلی آف/هورسان با شکست گنبد در لیگ ماندنی شد

هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با هفت دیدار در شهر‌های ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، در یکی از دیدار‌های حساس این هفته تیم هورسان رامسر میزبان تیم شهرداری گنبد بود که موفق شد حریف خود را در سه ست پیاپی از پیش رو بردارد.شاگردان مسعود آرمات که در این رقابت نیاز مبرم به پیروزی داشتند در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۰ در برابر شاگردان عظیم جزیده به برتری رسیدند و شکست دور رفت را نیز جبران کردند.

این بازی ۷۴ دقیقه در سالن شهید صدر سادات شهر به طول انجامید و محمد علی امیدی، مجید محسنی‌ شوشتری، محمدرضا درفش کاویان و اصغر میرزایی نظارت و قضاوت مسابقه را عهده دار بودند و احسان دانش دوست از هورسان با کسب ۱۷ پوئن امتیاز آورترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

رامسری ها با ۹ برد و ۳۰ امتیاز و قرار گیری در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی به کار خود در لیگ سال ۱۴۰۰ پایان دادند و تیم های سایپا و آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک سقوط کردند‌.

دیگر نماینده استان مازندران هم لبنیات هراز با اقتدار راه یاب ملل مریوان را از پیش رو برداشت تا هم جایگاه دومی خود را تثبیت کند و هم روند پیروزی های خود را ادامه دهد و با پیروزی به سراغ پلی آف برود.

?در هر سه ست این دیدار لبنیات هراز اجازه قدرت نمایی به حریف را نداد و مقتدرانه مهمان خود را شکست داد تا همان طور که انتظار میرفت هرازی ها با پیروزی در دیدار آخر دور مقدماتی رده دوم جدول را از آن خود کنند.

?با توجه به نتایجی که تا این لحظه رقم خورده لبنیات هراز در مرحله پلی آف باید به مصاف فولاد سیرجان برود چرا که این تیم باتوجه به شکست برابر شهرداری ارومیه و پیروزی احتمالی مس رفسنجان به رده هفتم خواهد رفت.