مسابقات کشتی آزاد جام رمضان خلیل‌شهر برگزیدگان خود را شناخت + نتایج

دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام رمضان خلیل‌شهر یادبود «احسان نصیری‌خلیلی»، با معرفی نفرات برتر و قهرمانی میزبان این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.   به گزارش مازند اسپرت ، دهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام رمضان این شهر در دو شب متوالی با شرکت ۱۰۰ کشتی‌گیر از شهرهای خلیل‌شهر، بابل، قائم‌شهر، جویبار، میاندورود […]

12455دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام رمضان خلیل‌شهر یادبود «احسان نصیری‌خلیلی»، با معرفی نفرات برتر و قهرمانی میزبان این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، دهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام رمضان این شهر در دو شب متوالی با شرکت ۱۰۰ کشتی‌گیر از شهرهای خلیل‌شهر، بابل، قائم‌شهر، جویبار، میاندورود و نوکنده برگزار شد که بعد از انجام ۱۱۰ کشتی، نتایج آن به شرح زیر اعلام شد:

۳۵ کیلوگرم: رحمان عموزادخلیلی و محمدعلی عموزادخلیلی از خلیل‌شهر به‌ ترتیب رتبه‌های اول و دوم و رضا محمودی از قائم‌شهر حائز رتبه سوم شدند.

۵۳ کیلوگرم: اکبر فضلی از خلیل‌شهر و حسین رضایی از گیل‌خوران مقام‌های اول و دوم و عزت‌الله لشگربلوکی از نوکنده در جایگاه سوم این وزن قرار گرفت.

۴۶ کیلوگرم: امیرحسین سیاوشی از قائم‌شهر و سید محمدرضا حسینی از گیل‌خوران بر سکوهای اول و دوم قرار گرفته و علی‌رضا کبودتبار از بابل مقام‌ سوم را از آن خود کرد.

۵۰ کیلوگرم: جایگاه‌های اول و دوم این وزن به‌ترتیب به نریمان درزی و امیرمحمد محمودجانلو از خلیل‌شهر اختصاص یافت و رضا صحرایی از گیل‌خوران در جایگاه سوم قرار گرفت.

۵۴ کیلوگرم: اصغر مطلبی از میاندورود و سید علی حسینی از خلیل‌شهر به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم شدند و محمدصادق فیروزپور از گیل‌خوران در جایگاه سوم قرار گرفت.

۶۰ کیلوگرم: مجتبی عموزادخلیلی از خلیل‌شهر و سید حسین حسینی از قائم‌شهر در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند و علی کریم‌پور از بابل نیز در این وزن مسابقات بر سکوی سوم ایستاد.

۶۶ کیلوگرم:ابراهیم قلی‌پور و محمد زیاری هر دو از خلیل‌شهر به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم شدند و امیر متحد از میاندورود نیز جایگاه سوم این وزن را به خود اختصاص داد.

۵۷ کیلوگرم: سکوی‌های اول و دوم این وزن از مسابقات به محمدباقر یخکشی و فرشاد عموزاد خلیلی از خلیل‌شهر رسید و جایگاه سوم را اسماعیل رمضان‌نژاد از بابل به خود اختصاص داد.

۶۵ کیلوگرم: بهروز حیدری از بابل و سهیل صدوقی از قائم‌شهر به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند و هادی محمودجانلو از خلیل‌شهر سوم شد.

۷۴ کیلوگرم: ایمان رحمانی‌زاده از بابل و مختار مختاری از خلیل‌شهر بر سکوهای اول و دوم این وزن ایستادند و محمد قلی‌پور از قائم‌شهر به مقام‌ سوم رسید.

۸۴ کیلوگرم: امیدحسن‌تبار از بابل و ابوالفضل خلیلی از خلیل‌شهر به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند و امیر هادی‌نژاد از قائم‌شهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

۹۶ کیلوگرم: سینا غلامی از قائم‌شهر و هومن قنبری از خلیل‌شهر به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم این وزن شدند و ایمان محسن‌زاده از بابل نیز جایگاه سوم این وزن را به خود اختصاص داد.

به گزارش مازند اسپرت ، دهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان خلیل‌شهر یادبود احسان نصیری‌خلیلی با قهرمانی تیم خلیل‌شهر (۱۱۰ امتیاز) و نائب قهرمانی قائم‌شهر (۸۴ امتیاز) و عنوان سومی تیم بابل (۸۲ امتیاز) پایان یافت و به تیم‌های برتر نیز به‌ترتیب یک‌میلیون، ۷۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به همراه کاپ مسابقات و به نفرات برتر نیز به‌ترتیب ۱۲۰، ۱۰۰ و ۸۰ هزار تومان اهدا شد.