تجدید پیمان در بارگاه شهدای گمنام / عکاس :احمد قربانی

در زیبنده ایام گرامیداشت هفته شهدای گمنام، کار فرهنگی شامخی از سوی هیات کاراته شهرستان ساری انجام پذیرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این آیین که جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان و چهره های فعال و ارزنده کاراته ساری و مازندران در آرامستان شهدای گرانقدر مرکز استان حضور داشتند، مراسم عطر افشانی و غبار روبی حافظان خوشنام این آب و خاک برگزار شد.

رضا اسدی سرپرست هیات کاراته ساری و جواد نادرى دبير هيات شهرستان با تدارک برنامه ای وزین که با رعایت فاصله اجتماعی، توزیع لوازم بهداشتی همراه بود و آوای جان بخش مداح نوجوان حال و هوای ویژه ای را به این مراسم بخشیده بود، در سرآغاز فعالیت هایش از فیض و برکت شهدا بهره گرفت.
این تجدید پیمان برای غرور و سرور ورزش کاراته ساری و مازندران با همراهی دست اندرکاران و دلسوختگان در بارگاه شهدای عالیقدر روح بخش بود.

حسن رجبی رئیس و فاطمه قاسم زاده نایب رئیس هیات کاراته مازندران، پيشكسوتان محترم استاد حبيبيان، استاد محمود سيه چهره، استاد بابك سيه چهره و استاد محمود طالبى، استاد عليرضا سلمانيان، استاد غلامزاده، رضا مشمولى مسئول روابط عمومى ، بهادر طالبى، نريمان ضامنى، مرتضى زمانى، كسرى اصغرى، خانم نوكنده و جمعى از مربيان و قهرمانان در این مراسم مقدس و متبرک حضور داشتند.

از این پس فعالیت های هیات کاراته ساری از انسجام و سامان برخوردار بوده و قرار است به زودی دفتر این هیات مرکزی استان هم افتتاح شود.