مرحله اول مسابقات رالی خانوادگی شهری در مرکز استان

امین بخشنده رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ساری بیان کرد :اولین رالی فرهنگی، ورزشی و خانوادگی ( ساری) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا س) روز مادر و دهه مبارک فجر در ۲۶ بهمن‌ ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امین بخشنده رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ساری بیان کرد :اولین رالی فرهنگی، ورزشی و خانوادگی ( ساری) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا س) روز مادر و دهه مبارک فجر در ۲۶ بهمن‌ ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

امین بخشنده رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ساری اعلام کرد :اولین رالی فرهنگی، ورزشی و خانوادگی ( ساری) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر و دهه مبارک فجر در ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ و با حضور بیش از ۵۳ خودرو شرکت کننده برگزار شد.
این رقابت‌ها با همکاری شرکت اسنپ و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساری به مدت یک‌ روز از ساعت ۱۳ روز ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ در دو کلاس همگانی و بانوان تا ساعت ۱۹ برگزار گردید.
در این رالی فرهنگی شرکت‌کنندگان پس از عبور از مسیر های شهری و اطراف شهر ساری ، طی نمودند و در پایان پس از محاسبه تعداد خطاها و زمان ثبت‌شده خودروها در مسیر، نفرات برتر کلاس‌های همگانی و بانوان معرفی گردیدند. ودر پایان مسابقه اختتامیه و مراسم اهداء جوایز جشن بزرگی به همت حامی این دوره از رقابت ها که به نام جام اسنپ نامگذاری شده بود در آمفی تئاتر بوستان ولایت با حضور شهروندان فهیم ساروی برگزار شد.

اسامی نفرات برتر هرکلاس به شرح ذیل میباشد:

در کلاس بانوان :

۱_ازاده امير سليماني _ مقام اول

۲_راضيه مومني _ مقام دوم

۳_سارا شاملو راد _ مقام سوم

کلاس همگانی :

۱_فهیمه حسین نیا _ مقام اول

۲_محمد یحیی پور _مقام دوم

۳_ابوالفضل علیزاده _ مقام سوم