برد شیرین نساجی در دوئل شمالی ها و جنوبی ها + حواشی

بازیکنان تیم نساجی که هفته گذشته بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند در این بازی نیز بعد از به ثمر رساندن گل نخست، فشار حملات خود را بیشتر کردند تا بالاخره محمد عباس‌زاده توانست در دقیقه پایانی گل دوم نساجی را وارد دروازه شاهین بوشهر کند و بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم نساجی مازندران در هفته چهارم مسابقات لیگ‌برتر میزبان تیمی از خطه جنوب کشور بود.

*ترکیب تیم نساجی مازندران

محمدامین رضایی، حامد شیری، مجتبی ممشلی، رضا علیاری، حسن جعفری، میلاد سرلک، سید محمد میری، امید سینک، محمدمهدی نظری، علی شجاعی و رحمان جعفری

*ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر

ابوالفضل درویش‌وند، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادق بارانی، میلاد صارمی، محمد فرخنده‌پی، دانیال مؤمنی، حسین مالکی، پیمان شیرزادی، بهروز نوری‌فرد، بهمن سالاری و ابوذر صفری

*حواشی

مانند بازی قبل تعداد زیادی از تماشاگران نساجی به دلیل الکترونیکی شدن خرید بلیت نتواستند به ورزشگاه وارد شوند و پشت درب‌های بسته ماندند.

حمید غلامعلی‌تبار، بازیکن فصل گذشته نساجی، امروز با لباس شاهین بوشهر در زمین حاضر شد.

رضا مهاجری با سه تغییر در ترکیب تیم نسبت به بازی قبل یارانش را به زمین فرستاد و محمدمهدی نظری به جای عباس‌زاده از ابتدا بازی کرد.

تعداد کمی از تماشاگران بوشهری خود را به ورزشگاه شهیدوطنی رساندند تا از نزدیک شاهد بازی باشند.

*داوری

علی صفایی قضاوت دیدار را برعهده داشت و  امید سبحانی و محمدعلی پورمتقی وی را در امر داوری یاری دادند.

*گل

دقیقه ۵۲، علی شجاعی برای تیم نساجی مازندران

دقیقه۹۱، محمد عباس‌زاده برای تیم نساجی مازندران

*خلاصه بازی

شاگردان رضا مهاجری که در بازی هفته گذشته، بازی پر از گلی را به ثمر رساند و بهترین خط حمله در لیگ‌برتر را از آن خود کرده امروز سر تا پا حمله شد تا شاید بتواند سه امتیاز بازی خانگی را دشت کند.

نیمه نخست این بازی گلی برای دو تیم در بر نداشت ولی با آغاز نیمه دوم علی شجاعی توانست یک گل برای برها به ثمر برساند. نساجی بعد از به ثمر رساندن گل نخست، فشار حملات خود را بیشتر و چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف ایجاد کرد.

در ادامه حملات نساجی ادامه داشت تا بالاخره محمد عباس‌زاده توانست در دقیقه پایانی گل دوم نساجی را وارد دروازه شاهین بوشهر کند و بازی با همین نتیجه به پایان برسد.