حضور ۴ کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های قزاقستان

دبیر هیات کشتی مازندران از حضور ۴ کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی به میزبانی کشور قزاقستان اظهار کرد: چهار کشتی‌گیر مازندرانی در کنار تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در این مسابقات به روی تشک می‌روند.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای گزینشی المپیک و کسب سهمیه ۲۰۲۰ توکیو است، افزود: از بین ۱۰ کشتی‌گیر در این پیکارها چهار ملی‌پوش از مازندران هستند که سهم به سزایی در این مسابقات دارند.

نوری‌زاده تصریح کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری، در ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور، در ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی و ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی به عنوان چهار  کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیات کشتی مازندران در ادامه افزود: نفراتی همچون پیمان بیابانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم، رضا افضلی در ۷۴ کیلوگرم، بهمن تیموری در ۷۹ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۹۲ کیلوگرم و پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان ۶ کشتی‌گیر دیگر تیم ملی کشتی آزاد در قزاقستان هستند.

وی با بیان اینکه هدایت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بر عهده غلامرضا محمدی است، گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور در قزاقستان برگزار می‌شود.