ورزشگاه شهیدوطنی آماده برای میزبانی لیگ نوزدهم +تصاویر

این روزها حال دل ورزشگاه وطنی خوب است و ترمیم و تجهیز همچنان ادامه دارد؛ سکوهایش صندلی‌دار شدند و جانی تازه به رختکنش بخشیده شد ولی هنوز جای کار دارد تا به یک ورزشگاه استاندارد برسد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با وجود اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای شروع رقابت‌های فوتبال در لیگ نوزدهم اعلام نشده ولی تکاپو برای به‌‌دست آوردن ترکیب و ساختن یک تیم ایده‌آل برای حضور در این رقابت‌ها همچنان وجود دارد و هیچ تیمی نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند.

علاوه بر تیم‌ها، استادیوم‌های که قرار است میزبانی رقابت‌ها را برعهده داشته باشند هم در حال آماده‌سازی هستند تا هرچه بیشتر به استانداردهای تعیین شده نزدیک شوند و ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر یکی از این ورزشگاها است.

تیم فوتبال نساجی مازندران توانست با گذر از حواشی و سختی‌ها، بعد از ۲۴سال دوری از لیگ‌برتر دوباره به این تورنمنت جذاب بازگردد و در تمام این مدت ورزشگاه پیروطنی مأمن و میزبان هوادارانی بود که در سرما و گرما سکوهایش را خالی نکردند چراکه عاشقانه تیمشان را دوست دارند.

این روزها حال دل ورزشگاه وطنی خوب است و ترمیم و تجهیز همچنان ادامه دارد. سکوهایش صندلی‌دار شدند و جانی تازه به رختکنش بخشیده شد ولی هنوز جای کار دارد تا به یک ورزشگاه استاندارد برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تقریبا کار نصب صندلی‌ها به پایان رسیده است، اظهار کرد: کار ساختمانی رختکن‌ها به پایان رسیده و به زودی تجهیزات و کمدها نصب خواهد شد.

فرشید قدیمی افزود: نصب گیت و دوربین‌ها هم در دستور کار قرار دارد و امیدواریم ورزشگاه به بازی‌های لیگ برسد.

وی در پایان گفت: همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا وطنی را برای میزبانی شایسته از تیم‌ها و هواداران نساجی آماده کنیم.

با وجود اینکه هنوز بر سر مالکیت نساجی کشمکش وجود دارد و تکلیف آن مشخص نشده ولی ورزشگاه روند آماده‌سازی خود را ادامه می‌دهد.