آیا فوتبال ساری بعد از خاموشی چند ساله احیا می‌شود !

بر اساس شنیده‌ها سهمیه فوتبال شهر بابلسر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ساری انتقال یافت تا این فصل ساروی‌ها به جای بابلسری‌ها در لیگ حضور داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شهر ساری که چندین سال است که نه در لیگ استان تیم دارد و نه در کشور خودنمایی می‌کند، امسال قصد دارد دوباره در فوتبال خودی نشان دهد و پا به این عرصه گذاشته است. این روزها تصویری در فضای مجازی منتشر شده  است که گفته می شود فردی به نام حافظ یوسفی مجوز تیم شهدای بابلسر را خریداری و این تیم لیگ دسته دوم کشور را به ساری منتقل می‌کند.

به گفته این مدیر جوان  امتیاز تیم فوتبال شهدای بابلسر در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور برای ساروی ها خریداری شده و قرار بر این شد طی ۷۲ ساعت نام رسمی نماینده ساری برای حضور در این رقابت‌ها اعلام شود.

حافظ یوسفی در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه حضور در این عرصه صرفاً اهداف ورزشی و صعود نماینده مرکز استان به لیگ دسته اول را هدف‌گذاری می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم مرحله به مرحله با صعود از لیگ‌ها و با کمک مسؤولان ورزش مازندران و جامعه ورزشی بتوانیم بستر را برای حضور نماینده ساری در لیگ برتر نیز مهیا کنیم.

وی افزود: ساری دارای استعدادهای نابی در ورزش به خصوص فوتبال است که با کمی توجه و مدیریت صحیح بر منابع انسانی می‌توان تیمی منسجم در لیگ‌های مختلف روانه مسابقات کرد.

حافظ یوسفی تصریح کرد: فعالیت بخش خصوصی بر مبنای تعامل با مسؤولان ورزش کشور است و ما نیز دغدغه موفقیت تیم‌های تحت امر را در سر داریم بنابراین انتظار داریم همکاری لازم فی مابین با مسؤولان امر در دستگاه ورزش استان و هیأت فوتبال و سایر مراجع ذیربط جاری باشد.

سهمیه در ساری یا بابلسر !؟

بعد از مطرح شدن موضوع انتقال سهمیه بابلسر به ساری نیز خبرهای مبنی بر بازگشت سهمیه به بابلسر و مخالفت مسؤولان بابلسری با موضوع انتقال این تیم مطرح شد و گویا قرار است این تیم با وجود انتقالش به ساری در بابلسر به بازی بپردازد.

سید ذوالفقار شریفی که در چند سال گذشته تیم‌های خوبی را روانه مسابقات لیگ کشور کرده است و در این انتقال نیز سهیم بوده است، در خصوص این موضوع اظهار کرد: امتیاز تیم را خریداری کرده‌ایم و قرار است با همکاری فرماندار و مسؤولان بابلسر در همان شهر وارد بازی‌های لیگ دسته دوم کشور شویم.

وی ادامه داد: به صورت صد در صدی معامله صورت گرفته و مبایعه نامه‌ها و چک‌ها رد و بدل شده و با تشخیص مدیریت باشگاه مشخص خواهد شد که بازی‌ها در ساری یا بابلسر برگزار خواهد شد.

این مربی جوان تاکید می‌کند: قصد داریم تا به احترام مردم بابلسر که ورزشی و فوتبالی هستند در همان شهر مسابقه دهیم و از ظرفیت و موجودیت فوتبالی این شهرستان هم استفاده می‌کنیم.

شریفی افزود: هدف کمک به فوتبال استان است و شهرستان‌ها باید کنار هم باشند تا نتیجه مورد نظر را بگیریم. امیدوارم که کمک معنوی تمامی بزرگان را در این مسیر سخت داشته باشیم.

در سال‌های گذشته کم نبودند کسانی که برای سرمایه‌گذاری در ورزش و به‌خصوص فوتبال پا به این عرصه گذاشتند ولی به‌علت کمبود حمایت از طرف مسؤولان دولتی و عدم توان رقابت با بخش دولتی و نیمه‌دولتی ورشکسته شده یا عطایش را به لقایش بخشیدند  که امید می‌رود مسؤولان ورزش مازندران نظر به اهمیت حضور بخش‌های خصوصی در ورزش، از شریفی‌ها و یوسفی‌ها و امثالهم حمایت‌های ملموسی را صورت دهند.