محمد اژدری: قنبری عهده‌دار همه امور باشگاه است

محمد اژدری مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: همه مسائل و اختیارات ازجمله عزل و نصب‌ها، امورات و … باشگاه نساجی از صفر تا صد از جانب محمدعلی قنبری قابل پیگیری است و تفاوتی میان بنده و وی وجود ندارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد اژدری مالک باشگاه نساجی مازندران در پیامی آورده است: سلام دارم به مردم عزیز و غیور مازندران، استان قهرمان‌پرور و حماسه‌آفرینی که در طول تاریخ همواره مردمان علوی‌تبارش کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جا گذاشته‌اند.

همواره نام مازندران با کوله‌باری از افتخارآفرینی‌ها بر زبان‌ها جاری می‌شود و همین مسئله موجب فخر ملی‌مان در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف شده است؛ در پشت چنین ظرفیت عظیمی، بارها نامهربانی‌ها و  کم‌لطفی‌ها متوجه این استان سربلند شده اما غیرت ملی و دینی مردم مازندران هیچ‌گاه فروکش نکرده و همچنان به مسیر عزتمندانه خود ادامه داده‌اند.

سلام گرمی دارم به همه اهالی مازندران به‌ویژه آنهایی که از سال ۱۳۳۸ هجری شمسی قلب‌شان برای باشگاه بزرگ و ریشه‌دار نساجی تپیده و همین شور و شعور شما مردم عزیز در ادوار مختلف، همواره روح چابکی بر پیکر خسته نساجی بوده و تا به امروز این میراث بزرگ ماندگار مانده است.

عاشقی و فرهنگ غنی هواداران نساجی امروز به‌عنوان یک الگوی کم‌نظیر در فوتبال ایران زبانزد بوده و این عزت و افتخار مرهون ۶۰ سال زحمت همه عزیزانی است که در هر کسوتی به باشگاه نساجی خدمت کرده‌اند.

جای بسی افتخار است که خدای متعال این توفیق خدمت را به بنده عطا کرد تا بتوانم چنین مسئولیت خطیر و سنگینی را به‌عهده بگیرم و مطمئناً با ترسیم چشم‌انداز پیشرو، تعیین خط و مشی‌ها و هدف‌گذاری‌ها برای رسیدن به ساحل امن و آرام، تمام پتانسیل و توانایی‌های خویش را برای سربلندی و عزت باشگاه نساجی به‌کار خواهم بست.

جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم از برادران خوب و خادمم آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان که این بزرگواران نیز تمام تلاش‌شان را برای شادی دل مردم و سرافرازی نساجی به منصه ظهور رساندند؛ باز هم تأکید می‌کنم رسیدن نساجی به سطح اول فوتبال ایران را قدردان زحمات مهندس صنیعی‌فر هستیم و ایشان حق بزرگی بر گردن نساجی دارد که هیچ‌گاه قابل فراموشی نیست.

به پیشنهاد دوست و بردار عزیز و محترمم جناب آقای مهندس محمدعلی قنبری در حالی که باشگاه نساجی به‌دلیل عدم رغبت مالکان قبلی به ادامه تیم‌داری، در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد، برای تصدی‌گری مالکیت این باشگاه لبیک گفتم و حال مهندس قنبری را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیارم به حضور همه مسئولان و مردم مازندران معرفی می‌کنم.

همه مسائل و اختیارات ازجمله عزل و نصب‌ها، امورات و … باشگاه نساجی از صفر تا صد از جانب ایشان قابل پیگیری است و تفاوتی میان بنده و مهندس قنبری وجود ندارد.

در پایان از هواداران عزیز و مسئولان محترم تقاضا دارم که دست در دست هم و با تأکید بر همدلی و اتحاد به تصمیمات باشگاه احترام بگذارند تا حضوری آبرومندانه و قدرتمندانه در رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر داشته باشیم.