سعید نجاریان: مازندران حرف اول را در فوتبال کشور می زند

رئیس هیات فوتبال ساری معتقد است مازندران حرف اول را در فوتبال کشور می زند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رئیس هیات فوتبال شهر ساری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی مدیران روابط عمومی اظهار داشت : روابط عمومی چه در مجموعه های دولتی و چه غیر دولتی پیشانی اول آن مجموعه است.

سعید نجاریان افزود: شما اگر در مجموعه خودتان بهترین عملکرد را هم داشته باشید ولی اگر روابط عمومی قوی ای نداشته باشید موفق نخواهید شد و عملکرد آن مجموعه به درستی انتشار نخواهد یافت.
این مسئول فعالیت های فوتبال مازندران راضی کننده دانست و بیان داشت : از نظر عملکردی، عملکرد فوتبال مازندران از فوتبال پایه تا بزرگسالان چه در بانوان و چه در آقایان سال های سال است که فوتبال مازندران حرف اول را در کشور می زند.
وی ادامه داد: این تعداد تیم های شرکت کننده از استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور به حدی است که چندین استان هم ار جمع شوند تعداد تیم های آنها به تیم های استان مازندران شاید نرسد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان ساری از عملکرد خوب فوتبال مازندران در سطح کشور گفت و بیان داشت : در تمامی رده ها در لیگ های برتر کشور نمایندگان مازندران عملکرد خوبی چه در بانوان و چه در آقایان داشته اند . از شهروند ساری که در لیگ برتر فوتسال حضور دارد تا نساجی در لیگ فوتبال و تیم های ساحلی، فوتسال و فوتبال بانوان و همچنین تیم های رده های پایه که همه آنها بهترین نمایش را در سطح اول کشور داشته اند.
نجاریان با اشاره اینکه رسانه ها نقاط ضعف را شخصا به مدیران اطلاع دهند، گفت : اگر می بینید در یک مجموعه ای نقطه ضعفی وجود دارد، این موضوع را بجای اینکه منعکس کنید، مستقیم به مدیر آن مجموعه اطلاع بدهید . این کار اثرش به مراتب بیشتر است و برعکس اگر نقطه قوتی می بینید، آن نقطه قوت را بولد کنید تا آن مجموعه تشویق شود .
وی ادامه داد: مدیران با روابط عمومی خوب و روابط عمومی ها با مدیریت خوب می توانند تصویر خوبی از مجموعه ایجاد کنند تا سازمان مقبولیت بالاتر و حواشی کمتری داشته باشند.
نجاریان بیان اینکه ضرورت دارد که روابط عمومی ها با به روز کردن پایگاه های اطلاع رسانی، آخرین اطلاعات و اخبار را در اختیار رسانه ها قرار دهند افزود: روابط عمومی ها بایدبه جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار ورزش اهمیت بدهند؛ چرا که این قشر بدون هیچ چشمداشتی در این امر تلاش می کنند.
وی افزود : تلاش مجموعه روابط عمومی های هیات ها باید براین باشد که تا حد امکان بسیاری از کاستی های خود را از لحاظ علمی و تکنیکی بر طرف نماید. زیرا در جامعه نوین ارتباطی و اطلاعاتی امروز عقب افتادن از تکنولوژیهای کاربردی در این زمینه جبران ناپذیر خواهد بود و روابط عمومی را از رسالت واقعی خویش که همان اطلاع رسانی و ارتباطات شفاف درون سازمانی و برون سازمانی می باشد دور خواهد نمود.