دیدار با نساجی در اولین بازی سال

نساجی در اولین بازی خانگی اش در سال ۹۸ باید در یک دیدار سخت و سنگین به مصاف سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل برود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نساجی سال جدید را با یک تساوی خارج از خانه برابر سایپا آغاز کرد. این تیم در هفته بیست و چهارم و در اولین بازی خانگی اش یک دیدار سخت و حساس برابر سپاهان  دارد. با این حال آنچه درباره بازی های خانگی نساجی اهمیت دارد این است که آن ها در ورزشگاه وطنی و با حضور هوادارانشان می توانند هرتیمی را متوقف کرده و شکست دهند. پرسپولیس صدرنشین و استقلال در همین ورزشگاه متوقف شده اند و سپاهان هم کار آسانی نخواهد داشت. نساجی در این  فصل تنها در هفته اول برابر ذوب آهن در این ورزشگاه شکست خورد و بعد از آن هرگز تیمی نتوانست در این ورزشگاه آن ها را ببرد.

این در حالی است که بیشتر تیم هایی که به قائمشهر رفته اند گفته اند که با وجود حمایت شدید هواداران نساجی از تیمشان، فضای نسبتا خوبی در این ورزشگاه وجود دارد. نساجی از معدود تیم هایی بوده که امسال در اکثر بازی های خانگی اش تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند.

هواداران نساجی در تمرین امروز تیمشان قبل از بازی سپاهان، مرد و زن و پیر و جوان به ورزشگاه وطنی رفتند تا از تیم محبوبشان حمایت کنند. آن ها می دانند که پیروزی در این بازی حساس می تواند آن ها را به رتبه های بالاتر جدول رسانده و هفته های پایانی را برایشان با وجود اطمینان از حضور در لیگ برتر سال آینده جذاب تر خواهد کرد.