تور ملی والیبال ساحلی

هت‌تریک قهرمانی آقاجانی و پورعسگری

تور ملی والیبال ساحلی بندر امام خمینی (ره) با قهرمانی تیم استعداد درخشان بندر امام خمینی به پایان رسید تا علیرضا آقاجانی و عباس پورعسگری سومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مسابقات والیبال ساحلی تور ملی بندر امام که با نام جام «گرامیداشت دهه مبارک فجر» از صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن و با حضور ۱۰ تیم آغاز شده بود، امروز (جمعه ۲۷ بهمن) با قهرمانی تیم استعداد درخشان بندر امام خمینی به پایان رسید.

آقاجانی و پورعسگری در دیدار فینال به مصاف ابنیه گستر شمال شرق شاهرود (عبدالحامد میرزاعلی/کمال قریشی) رفتند و دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند تا سومین جام متوالی قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم آقاجانی و پورعسگری در دو تور ملی بوشهر و پارسیان نیز قهرمان شدند.

تیم‌های هیات والیبال بندر امام خمینی (بهمن سالمی/آرش وکیلی) و سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی/مجتبی آرو) نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند و سالمی و وکیلی دو بر صفر به پیروزی رسیدند و در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفتند.

سنگ آهن در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب شد و به مقام چهارمی مسابقات اکتفا کرد.

بدین ترتیب تور ملی بندر امام پس از برگزاری ۱۶ دیدار به پایان رسید و رتبه‌بندی چهار تیم برتر به قرار زیر است:

تیم استعداد درخشان بندر امام خمینی (علیرضا آقاجانی- عباس پورعسگری)

ابنیه گستر شمال شرق شاهرود (عبدالحامد میرزاعلی/کمال قریشی)

هیات والیبال بندر امام خمینی (بهمن سالمی/آرش وکیلی)

سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی/مجتبی آرو)

سعید شاهرخی به عنوان سرپرست کل مسابقات، محمد حسین خسروانی (سرپرست فنی)، امیر حسین صادقی (سرپرست داوران)، مسئول vis (نیما نیک نام)، محمدرضا راشدی (مدیر اجرایی) و منصور چرخی به عنوان مسئول زمین‌ها تیم اجرایی برگزار کننده این مسابقات بودند.

همچنین حسن بازدرهوا، احسان براتی‌کیا، حمید طوسی، محمد جمشیدی، رضا یزدان‌پرست، سید محسن عبدالهی موسوی، علی مکوندی و گل محمد کر داوران تور ملی بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان بودند.

ساحلی بازان والیبال ایران فصل جدید و فشرده‌ای را با تور ملی بوشهر که از چهارم تا ششم بهمن برگزار شد، آغاز کردند و تیم‌های افروغ گستران افق جنوب (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)، سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی-مجتبی آرو)، هتل کانیار علی‌آباد کتول (عبدالحامد میرزا علی-آرش وکیلی) و بتن آماده لیان (ابوالحسن خاکی‌زاده-سینا شوکتی) در آن رقابت‌ها در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

دومین تور والیبال ساحلی نیز از دهم تا دوازده بهمن به میزبانی پارسیان برگزار شد و بتون آماده لیان (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو)، پاریاب امیران گنبد (الف) (بهمن سالمی – ضرغام منصوری) و یگانه اسپرت (محمدمهدی رضایی– امیرحسین سلمانیان) در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

تور ملی والیبال ساحلی (کلوت شهداد) آخرین رویداد این فصل فشرده است که از ۷ تا ۹ اسفند در کرمان برگزار خواهد شد.