آغاز دومین المپیاد ورزشهای همگانی و روستایی شهرستان محمودآباد+ تصاویر

دومین دوره المپیاد ورزشهای همگانی و روستایی عصر روز چهارشنبه پانزدهم اسفند ماه با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار شهرستان محمودآباد در سالن ورزشی شهدای خشت سر آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر روز گذشته چهارشنبه دومین المپیاد ورزشهای همگانی و روستایی یادمان شهدای ورزشکارشهرستان محمودآباد باحضور یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درسالن شهدای روستای خشت سر آغاز شد.

دراین المپیاد خردسالان،جوانان و نوجوانان،بزرگسالان درگروه های بانوان وآقایان باحضور پرشور خود در رشته های ورزشی (دارت،طناب زنی،پنالتی هدفمند وروپایی ) باهم رقابت کردند .

در آئین افتتاحیه این المپیاد ، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: در این المپیاد که با استقبال خوب ورزشکاران شهر و روستاها مواجه شده است،شرکت کنندگان در ۷ رشته ورزشی همگانی و روستایی شامل دارت،طناب زنی،پنالتی هدفمند،روپایی،داژبال، هفت سنگ مهارتی و طناب کشی به صورت انفرادی و گروهی با هم رقابت می کنند.

مسعود یوسفی افزود: این المپیاد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادمان شهدای ورزشکار شهرستان و با حمایت اداره ورزش و جوانان و همکارری دهیاری و شورای اسلامی ،هیأت ورزشهای همگانی و روستایی شهرستان برگزار خواهد شد و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد نشاط و شادابی میان آحاد جامعه و همچنین توسعه و گسترش ورزش همگانی و روستایی و استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان در مشارکت عمومی بویژه در روستاها است.

مسعود یوسفی افزود: ۴روستای خشت سر،علی آباد،وازیک وبرنج ده میزبان برگزاری ۷رشته همگانی و روستایی گردیدند واستقبال مردم دراین دوره نسبت به المپیاد قبلی افزایش چشمگیری داشت.

اضافه می شود درپایان روز اول این المپیاد به نفرات برتر مسابقات جوایزنفیسی اهداشد.