عباس رجبی به عضویت هیات رئیسه کبدی مازندران درآمد/فجر ساری آماده حضور در دور برگشت لیگ برتر

در آستانه آغاز دور برگشت لیگ برترکبدی کشور، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عباس رجبی را به عضویت هیات رئیسه کبدی استان مازندران درآورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عباد دلیری سرمربی تیم کبدی فجر ساری در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت :دور برگشت لیگ برتر کبدی ایران از فردا پنجشنبه ۲۵ بهمن در مجموعه تختی تهران آغاز می شود.

دلیری ادامه داد: لیگ برتر کبدی هر یک هفته در میان دو بازی دارد که بازی های هفته چهارم به سود ساروی ها تمام شده بود و از فردا فجر ساری باید به مصاف نماینده اصفهان و ارومیه برود.

این مسئول بیان داشت :فجر ساری در دیدار آخر خودش با الوار گرمسیری اندیمشک ۶۴ بر ۳۹ به برتری رسید و به رده سوم جدول رسیده بود.

سرمربی فجر ساری در ادامه افزود : این مسابقات با حضور ۱۲ تیم آغاز شد که اکنون ۸ تیم برتر کشور با هم در حال رقابت می باشند تا تکلیف قهرمان ایران را مشخص کنند.

رئیس هیات کبدی استان مازندران همچنین از انتصابی جدید از در هیات کبدی مازندران خبر داد و گفت : طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عباس رجبی یکی از مدیران ورزشی قدیمی و کارکشته استان به عضویت هیات رئیسه هیات کبدی استان مازندران در آمد تا به این ورزش در حال پیشرفت کمک کنند.

تیم فجر ساری در ادامه رقابت های لیگ برتر کبدی کشور فردا پنجشنبه طی دو دیدار به مصاف تیم های میثم کاغذ اصفهان و پایاترینگ ارومیه خواهد رفت. / فارس