گزارش تصویری دیدار خونه به خونه مازندران و مس رفسنجان

لیگ دسته یک فوتبال کشور به ایستگاه پایانی رسید که در یکی از مسابقات هفته پایانی نیم فصل، خونه به خونه بابل برابر مس رفسنجان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در این هفته تیم خونه به خونه بابل در استادیوم سیمرغ میزبان تیم مس رفسنجان بود.

در این دیدار شاگردان اکبر میثاقیان برای کسب برد پا به میدان گذاشته بودند و در همان دقایق ابتدایی در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی با ضربه حسین رسولی موفق شدند یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتند.

اما در ادامه این مسی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و دو بار در دقایق ۳۳ و ۳۷ با ضربه سر علی مرزبان و شوت محمدخان احمدی دو گل زدند و موفق شدند نیمه‌نخست این دیدار را با نتیجه دو بر یک از میزبان خود ببرند.

اما در نیمه‌دوم شاگردان اکبر میثاقیان به خودشان آمدند و چند موقعیت خوب را خلق کردند تا به دروازه مسی‌ها نزدیک شوند.

فشار بابلی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۷ با شوت سرکش اسماعیل کیانی موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند و خونه به خونه را از یک شکست خانگی نجات دهند.

در نیمه‌دوم حملات پرتعداد خونه به خونه سبب شد تا صغیری یکی از بازیکنان مس از بازی اخراج شود. همین موضوع سبب شد تا شاهد تاخیر زیادی در بازی باشیم که این تاخیرها یکی از دلایلی بود که داور در پایان وقت‌های قانونی ۷ دقیقه وقت تلف شده بگیرد.

تیم مس رفسنجان با این تساوی با کسب ۱۲ امتیاز و خونه به خونه بابل با ۱۱ امتیاز به ترتیب در رده چهاردهم و پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور قرار گرفتند.

نتایج روز نخست از هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور به شرح زیر است؛

خونه به خونه ۲ – ۲ مس رفسنجان
حسین رسولی – اسماعیل کیانی
خان احمدی – مرزبان

آلومینیوم اراک ۱ – ۱ بادران تهران
مهدی حسینی
میثم مجیدی

قشقایی شیراز ۱ – ۰ اروند خرمشهر
مرتضی سنجابکی