مجیدی : برای اهالی رسانه احترام خاصی قائلم/با هیچ عکاسی درگیر نشدم !

فرزاد مجیدی سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از بازی نساجی با استقلال خوزستان درگیر شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان بازی نساجی و استقلال اهواز، فرزاد مجیدی سرپرست نساجی با فرا خواندن یکی از عکاسان ورزشی به اتوبوس باشگاه، براساس یک‌سری باورهای غلط ذهنی و حرکات ناپخته مسبوق به سابقه، وی را به باد اتهام قرار داد.

در روز صعود نساجی در ورزشگاه تختی تهران نیز مجیدی با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرده بود و شیرینی این روز بزرگ را برای بسیاری از خبرنگاران تلخ کرده بود.

همچنین مجیدی در بازی دوستانه نساجی با سایپا که پیش از فصل انجام شده بود، به داور بین‌المللی این دیدار توهین و فحاشی کرده بود.

برای اهالی رسانه احترام خاصی قائلم/با هیچ عکاسی درگیر نشدم

پس از انتشار خبری با عنوان «درگیری فرزاد مجیدی با یکی از خبرنگاران» فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی مازندران در تماسی ، خواستار پاسخگویی نسبت به این خبر طبق قانون مطبوعات شد و اظهار کرد: خبر درگیری خود با یکی از عکاسان ورزشی را قویاً تکذیب می‌کنم.

وی افزود: همیشه و همواره احترام خاصی برای اهالی رسانه قائل بوده و هستم، نساجی برد شیرینی مقابل استقلال خوزستان، آن هم پس از ۱۰ نفره شدن به‌دست آورد که ظاهراً باعث ناراحتی برخی‌ها شده است.

سرپرست تیم نساجی مازندران با بیان اینکه نمی‌دانم چرا چنین خبر کذبی آن هم در روز پیروزی تیم نساجی مازندران منتشر می‌شود، گفت: به‌نظرم این حرکات شیطنت است و دوستداران واقعی نساجی نباید به آن توجه کنند، امیدوارم دوستان خوب رسانه‌ای هم که ارادت خاصی هم به همگی آنان دارم، در انتشار اخبار این‌چنینی دقت لازم را به خرج دهند.